Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg sverger som vanlig til hagla... :roll:

 

Jeg ELSKER hagla, men har i det siste prøvd å venne meg til å bruke sånn "vanlig" våpen.. (æsj, husker ikke hva det heter, men er det øverste våpenet du kan velge i multiplayer...) Føler at folk dør mye enklere når jeg peprer de med mange skudd, fremfor når jeg står og somler med hagla

 

Og så er det dødsgøy å redde team-mates ! "Here you go mate"

Lenke til kommentar
LC, du blir nok spammet ned med MSN-requests og ASL når nerdegutta hører en jentestemme likevel.

Åh! ASL, den var det ei stund siden jeg har hørt sist. Det skal jeg begynne å rope ut til svette, utenlandske og nerdete tenåringer fra nå av.

 

- I kill joooo, nooob111!

- ASL!!! ASL!!! ASL!!!

 

Og så er det dødsgøy å redde team-mates ! "Here you go mate"

Bra du ikke følger oppskrifta du hadde i singleplayer da. Synes å huske du har mistet en del venner der? :whistle:

Lenke til kommentar

Joda, har ikke mange venner igjen i singleplayer, men det er enklere å redde venner i multiplayer :)

 

Uff, spilte multiplayer her en dag, og så var det en franskmann som på svært elendig engelsk ropte og skrek til han som hadde mest kills (dette var singleplayer) . "cooome heeere yu motherfukker, i Killl you!! I'm on the streets, come!!!"

 

Jeg så jo at fyren ikke hadde mic, og ikke kunne høre fjotten... fjotten så ikke dette før omgangen var over. "OH, HE CAN'T HERE ME" ...

 

Hadde SÅÅ lyst å si "I don't think he can hear you....."

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar

Makan til drittspill

 

Fiksa bilmotoren og brukte 1 time på å få frem "gå inn i bilen" tegnet.

Deretter vises ingen nye gjøremål og samme hva jeg finner på dør jeg som pillenarkoman.

Brukt 3-4timer og ikke kommet lengre.

 

Nå starter spillet bare i halv størrelse uten noen settings som sier fullscreen.

post-64596-1227803768_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Finn noen i baren som kan hjelpe deg med medesin

Gult oppdrag, har snakket med 2-3 stykker der og kommer ikke lengre.

Den baren der man kan kjøpe våpen.

 

Kanskje jeg skal patche så oppdragtegn vises etter save game, trudde den patchet auto som wow da jeg så updateing ved startup.

 

Er jeg patchet eller, må jo være rakettforsker for å spille.

for et møkkaspill, avinstallerer hele greia.

post-64596-1227812284_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...