Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spoler for de som er kommet under 50%

 

 

Jeg er på et oppdrag der jeg skal snike meg inn i ett rom og sprenge noe i filler ELLER reparere en bil. Jeg blir oppdaget gang på gang når jeg forsøker å gå til fots inn i landsbyen. Noen som har gjort oppdraget (og som kjenner igjen oppdraget ut fra min ekstremt dårlige beskrivelse) som har noen tips til hva som er lurt å gjøre? Hvilke våpen osv...

 

Lenke til kommentar
Spoler for de som er kommet under 50%

 

 

Jeg er på et oppdrag der jeg skal snike meg inn i ett rom og sprenge noe i filler ELLER reparere en bil. Jeg blir oppdaget gang på gang når jeg forsøker å gå til fots inn i landsbyen. Noen som har gjort oppdraget (og som kjenner igjen oppdraget ut fra min ekstremt dårlige beskrivelse) som har noen tips til hva som er lurt å gjøre? Hvilke våpen osv...

 

 

 

du skal enten finne en del til tankbilen slik at du kan kjøre den til en annen plass eller du kan sprenge den på stedet. om du skal stjele bilen må du drepe mer eller mindre alt av folk i byen. vær forsiktig med eksplosiver og kjør forsiktig( kjørte fast min mellom 2 trær :p )

 

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig si at etter å ha spillt multiplayer litt, så skuffer den svært. Etter å ha spillt gjennom den fantastiske SP, så var denne svært skuffende. Dette "experience/ranking"-systemet funker dårlig og skaper en ujevn spilleopplevelse der noen har gode våpen og andre har dårligere. Spawningen er også dårlig. Jeg spillte nettopp deathmatch og ved flere anledninger spawnet 3 stk. rett foran meg. Elendig.

Lenke til kommentar
MP-opplevelsen steg flere hakk for meg da jeg prøvde Team-Deathmatch. Ufattelig artig :new_woot: Har enda ikke opplevd å spille med andre norske eller nordiske folk da, og de aller fleste som har mic er franske eller tyske virker det som.

 

Jeg har enda ikke turt å si ett kvekk til noen :blush:

Jeg så du spilte her en dag. Skal sende deg en melding neste gang og mase om MP.

Håper du stiller med noe annet enn sniper. Fader ta hvor mange som står og sniper overalt. Og jeg sverger som vanlig til hagla... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...