Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The time of day also affects the AI by making them more alert and aggressive or more relaxed and benign. One minute real-time is equivalent to five minutes in-game.

 

 

Så natta best?

-----------------------------------------------------------

Står fast på et oppdrag, stikk til en by og sett fri en mann.

Er i byen, fant huset, måtte klatre opp en stige men døra er låst, eller kommer ikke "E" åpne tegn.

Endret av War
Lenke til kommentar

Hallo!

 

Er nå 27% inn i spillet og jeg har gjort alle side oppdragene å har nå bare hoved-oppdraget igjen, men når jeg går inn i huset (det til venstre i hovedbyen), er alle dørene spikret igjen og den døren som jeg bruer å gå til er låst :ermm:

Hva nå? Kjedelig å tusle rund og bare drive dank og..

Spiller på PS3.

Lenke til kommentar
Kan man spille videre etter man har rundet spillet?

Nei, kan dessverre ikke det...

Når du nærmer deg slutten av historien vil du gå inn i et område kalt "Heart of Darkness". Da vil du ikke kunne snu og gå tilbake.

Så dersom du vil plukke opp diamanter, scoute utposter, finne safehouses osv, så må du gjøre det først. (Eller eventuelt loade et tidligere savegame.)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg skjønner ikke hva alle klager på i multiplayeren til Far Cry 2. Ja, du blir disconnecta etter hver runde men som oftest går det raskt å komme inn i en ny runde igjen! Nei, det er ikke optimalt men det fungerer da. Og når det i tillegg er SÅ gøy når du er inne i et spill så klarer jeg ikke legge det på hylla ennå, iallefall. Sier bare Last Bastion! ;) [Ønsker meg LBP til jul så om det er like bra som folk sier spørs det om ikke FC2 blir lagt på hylla for en stund]

 

Jeg spiller mye sammen med en venn i klassa og vi storkoser oss! Jeg blir jo banens beste annenhver match! *Brife* :p

Endret av coolio1
Lenke til kommentar

Mange her som har rundet spillet, ingen som har stått fast i denne døra?

Vil ikke åpne seg så man får reddet duden på innsiden?

 

Det ødelegger hele spillopplevelsen og questkjeden blir avbrutt.

Stått fast i flere dager.

 

Har gått tilbaket 10 loads og gjort hele oppdraget på nytt osv.

Lenke til kommentar

Har kommet 96% prosent og har "runda" det flere ganger. Jeg har kommet dit der med sjakalen, der vi kan velge mellom bilbatteriet eller diamantene.

 

Jeg har valgt begge deler på to ganger, men hvordan lagrer jeg spillet? De siste 4% blir jo aldri lagra! Må gjøre den siste delen om og om igjen! Hvordan lagres de siste 4 % av spillet??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...