action Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 jeg fikk et album som var pakket i ett rar format og da jeg pakket den ut. var det en .ape fil og e .cue fil. hvordan åpner jeg dette albumet.
Admin'c Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 si til nero brenn image, pek på cue fil så er det gjort
Solaris Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Du må først dekode *.ape filen til Wave, deretter brenne til CD via *.cue filen. :wink:
mandela Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 http://neroplugins.cd-rw.org/ last ned plugin til nero, så kan du brenne den helt vanlig. edit: så ikke at du hadde en cue.fil også, men plugins er kjekt å ha likevel for enkel konvertering: dbpoweramp og ape.plugin
action Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Skrevet 24. mars 2003 eg fekk t å converta filå men det blei jo alle sangana om te ei mp3 fil ? ?
mandela Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 derfor har du en cue-fil (som forøvrig kan åpnes i notepad), den innehloder layouten til cden. bruk f.eks. www.burnatonce.com for å få ut en audio-cd. (eller nero, velg burn image, link til cuefila)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå