Gå til innhold

Anmeldelse: Spore (PC)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

Hva er en spill anmeldelse verdt fra EN person eller tre? INGENTING

 

Det kommer ann på smaken til de som spiller, og dette spillet er langt ifra middelmådig, det er uten ende, spennende og facinerende.

 

Dette forteller meg bare en ting, Anmelder setter seg ikke inn i spillet og lærer seg ikke spillet å kjenne og kommer med helt håpløst verdiløs anmeldelse av ett spill.

 

ja det er lov til å kritisere, men det bør komme fra noen som vet hva de snakker om.

 

Dette er tross alt ett familiespill som The Sims er det er bra spill.

 

Merk: Har hatt spillet over en dag, og jeg har ingen problemer med Securom, alt fungerer normalt.

 

Bare la Bruker Konto Kontroll stå på. (Vista)

------------------

 

Man kan få spillet fra EA downloader hvis noen skal kjøpe det elektronisk.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
Det kommer ann på smaken til de som spiller, og dette spillet er langt ifra middelmådig, det er uten ende, spennende og facinerende.

Dette er din mening. Skriv din egen anmeldelse.

Dette forteller meg bare en ting, Anmelder setter seg ikke inn i spillet og lærer seg ikke spillet å kjenne og kommer med helt håpløst verdiløs anmeldelse av ett spill.

Anmelder har rett til ikke å like spillet på samme måte som du her rett til å like det.

 

Jeg tror anmelder har satt seg godt inn i spillet før anmeldelsen ble skrevet, du bør være litt forsiktig med hva du anklager folk for. Anmeldelsen er etter min mening helt grei.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
Det kommer ann på smaken til de som spiller, og dette spillet er langt ifra middelmådig, det er uten ende, spennende og facinerende.

Dette er din mening. Skriv din egen anmeldelse.

Dette forteller meg bare en ting, Anmelder setter seg ikke inn i spillet og lærer seg ikke spillet å kjenne og kommer med helt håpløst verdiløs anmeldelse av ett spill.

Anmelder har rett til ikke å like spillet på samme måte som du her rett til å like det.

 

Jeg tror anmelder har satt seg godt inn i spillet før anmeldelsen ble skrevet, du bør være litt forsiktig med hva du anklager folk for. Anmeldelsen er etter min mening helt grei.

 

I vårt samfunn har alle rett til å klage, det er ingen anklage.

 

Nope, har ingenting imot noen jeg.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
Har tenkt å kjøpe dette spelet. Er det verdt pengene? Det fekk jo 7/10 i gamer.no. Men det fekk full pott andre plasser.

 

Nettopp Det jeg vet jeg også, helt merkelig.

 

Det er jo ingenting galt med spillet og det er verd pengene.

men det kommer ann på personen som spiller.

 

Basert på gjennomsnittet til 15 forkjellige anmeldelser så er det 9/10 score. åtte anmeldere gav ni eller høyere.

 

Det er forskjell på folk, noen liker det andre ikke :)

 

kilde: metacritic

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Kanskje ikke rette emnet men, noen som vet hvor savegame filene blir lagret? Har begynt på en planet og vil gjerne forsette med det på laptoppen min..

 

Fant mine i C:\Documents and Settings\<brukernavn>\Programdata\SPORE

 

EDIT: never mind, fant det ut :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Jeg sliter med romfartsdelen av as spillet. De andre delene var litt for enkle på normal vanskelighetgrad, men romfartsdelen synes jeg er skikkelig vanskelig. Det går bra en stund, men jeg sliter med å få nok penger til å terraforme og bygge opp planetene mine skikkelig.

I tillegg får jeg alltid noen sinna naboer som roper krig så fort jeg passerer solsystemet deres.

Er det noen som har noen tips til en god fremgangsmåte i begynnelsen av romalderen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb

Har nå spilt i noen timer, og skal akkurat til å begynne på Tribe-delen... Elsker det så langt :D

 

Eneste problemet er at jeg ikke får koblet til nettet med spillet... Det står at det er en ugyldig registreringskode, men jeg kjøpte spillet lovlig på platekompaniet i går (Galactic Edition)... Noen andre som har samme problem?

Lenke til kommentar

Spille er så absolutt ikke verdt en 10/10, de som gir den 9/10 må gi det av ren hype.

Ikke det at spillet er dårlig, men det er ikke noe med spillet som kvalifiserer til noe høyere enn 8/10 heller?

 

Føles som spillet er litt "stresset", potensiale ligger der men blir ikke utnyttet til det fulle, alt er så utrolig gjentagende og du har spilt igjennom det på 5-6timer, noe som gjør holdbarheten skuffende dårlig i min bok, selv om du alltids kan leke deg med nye "figurer" osv.. Men det utgjør ikke de alt for store forskjellene når det kommer til gameplayet.

 

Så 7/10 er helt ok syntes jeg, det som er bra med spillet er bra, men det har også sine negative sider.

Det er ikke et spill du vil sitte å spille en gang i uka de neste årene for å si det sånn.

 

 

For følelsen av at folk ser på 7/10 som en dårlig karakter? Det er ærlig talt 7/10, som tilsvarer en 4+ om det skulle vært en skolekarakter, mer eller mindre, og utifra spillet sine negative sider så er vell det helt greit? Det er ikke dårlig, det er faktisk veldig bra men spillet har noen negative sider som trekker ned og mangler det helt store for å få noen høyere karakter?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Spillet kommer helt sikkert som The Sims til å få oppdateringer/utvidelsespakker som høyner kvaliteten.

Er det ikke for tidlig å i det hele tatt å skrive karakter på spillet før de er ferdig med det?

 

Det er noen negative sider folk prater om, men hvor er de?

 

Alle spill har negative sider.. men hvorfor skal man bry seg så mye om det?

 

På grunn av 12 årsgrensa burde faktisk en tolvåring fått anmelde spillet, en som fremmdeles har fantasi.

Det er jo tross alt ikke beregnet på voksne.

Barnespill dette som andre 12+ spill.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Syns spillet er blant det mest innovative i spillhistorien, er noe helt spesielt å føre et vesen fra cellestadie til fungerende dyr med tanker på overflaten.

Ufattelig flott spill som jeg tror kommer til å ta verden med storm.

Helt ekstremt å tenke på at det ikke finnes animasjoner i spillet, alt genereres utifra det du gjør. Rett og slett magisk.

 

Håper folk faktisk "kjøper" spillet for det er ufattelig mye online innhold å hente + planeten din får masse morsomme besøk :D

Endret av Avean
Lenke til kommentar
hvis det ikke kommer på steam eller tilsvarende gidder jeg ikke å kjøpe det, cd/dvd-kopibeskyttelse er avleggs teknologi, som jeg ikke vil ha inn på min maskin.

Det er også kun et problem for de som faktisk betaler for spillet. Tipper at Securom lisensen koster 10 ganger mer enn det man faktisk tjener på å ha den på DVD'en. Dessverre sånn det går når man har blåruss på toppen hos utgiverne

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd spillet grundig i mangen mangen timer nå. Så er jeg fortsatt sugen på mer.

 

Kan folk ta tillfart og sykle rett inn i helvette forresten? Hvem bryr seg om hva andre mener? Karakterer er for idioter og sauer.

 

Noe som plager meg er at planetene mine med massive kanoner på fly, skip, "tænx" og ikke minst byene. Ikke greier å skyte ned noen stakkars pirater? Jeg har bedre ting å ta meg til enn å fly fra system til system for å skyte ned tafatte pirater.

 

Håper dette blir ordnet i en patch eller lignende.

Ellers, syntes jeg stegene varer litt kort igrunn. Drøyde ut "creature" delen ganske så lenge tidligere. Og hadde mye moro med det. Å ta ned et epic creature krever litt innsats og hell.

 

Tribe delen kunne blitt så mye mer. :(

 

Civilization delen er altfor enkel. Som en kar sier her tidligere i tråden. Så detter pengene bare inn og man må være amøbe for å greie å tape.

 

Edit : Når man kommer til Sivilisasjonsdelen er det også noe drit at det er bare din egen rase igjen på planeten. :p

Endret av gnugfur
Lenke til kommentar

Hei folkens

 

Jeg sliter skikkelig, yndlingsrasen min er på den bærbare, men har fått en error i det jeg kommer til sivilisasjonsdelen, (etter å ha malt tanken) henger det seg. Jeg vil da flytte rasen over til den stasjonære for å fortsette der, (unngå buggen) men finner ingen planet/Savefil jeg kan flytte, noen som vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...