Gå til innhold

Anmeldelse: Spore (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan i helvete kan Gamereactor gi graffikken 9!? Er det en ting spillet ikke har så er det bra graffikk..

 

en annen ting: Er det sånn at SecuROM ikke brukes når jeg har crack? Har kjøpt spillet med vurderer å cracke det hvis det hjelper mot SecuROM

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Hvorfor stappe inn noe så latterlig som SecRom?

Av rent prinsipp gidder jeg ikke å anskaffe slike spill, forsto de ikke hva vi kunder syntes om SecRom etter MassEffect hysteriet?

 

Elendig om du spør meg, burde vært ulovlig å snike inn sånne spionprogrammer på maskinen til folk :thumbdown:

Hvilket hysteri? Jeg eier Mass Effect til PC og har ikke merket problemer med maskinen. Det eneste jeg merket var at jeg kunne kjøre spillet uten cd i og det blei jeg veldig positivt imponert over.

 

Kan noen snart forklare hva SecureRom gjør og hvorfor det er så mye klager på det? Vi er på side 3 alt og ingen har forklart utover "spionprogram" og "ga meg blåskjerm". Det eneste de forklaringene gjør er å skremme meg. Jeg vil vite mer.

 

Det hadde vært fint om anmelder kunne lagt til et avsnitt rundt det for oss som ikke følger nøye med på anti-pirat utviklinga.

 

 

Det VAR hysteri rundt MassEffect jo! Og det gjorde at de DROPPET SecRom7 til det spillet ;)

Lenke til kommentar
Det VAR hysteri rundt MassEffect jo! Og det gjorde at de DROPPET SecRom7 til det spillet ;)

Jeg lurte på hvilket hysteri det var >.< Det vil si hva hysteriet gikk ut på. Som igjen kommer tilbake til, hva er problemet Securerom lager?

 

Men sier du at det ikke er SecureRom i Mass Effect'en min likevel? Eller at de gikk ned et versjons nummer?

 

Jeg har forresten flere nye spill fra EA om det spiller noen rolle. Sims 2, Bioshock og Warhammer Online. Burde jeg gjøre noe for å lete etter SecureRom eller skal jeg ikke bry meg siden jeg ikke har merket noe feil?

 

Slipper jeg unna SecureRom om jeg kjøper Spore online fra EA istedetfor i butikken? Hadde tenkt meg ned på senteret etter jobb om en halvtime for å kjøpe spillet, så en kjapp forklaring hadde vært veldig kjekt.

Endret av Aran
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Etter all hypen er spillet blitt en skuffelse (2 timers prøvetur hos en kamerat). Jeg venter på Fallout 3 istedenfor å kjøpe dette. Trist, for det er basert på en genial idé.

 

Både EA og SecuROM er vel dessuten i seg selv grunn nok til å droppe Spore.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Håper på at dette bare er starten på et meget bra konsept. Se hva som har skjedd med the sims. Det er jo ørten ekspansjoner og tillegspakker.

Ja, du snakker om å mjælke kundene for $. Fin politikk, gi ut et skrapa spill for så å selge stæsj i bøtter å spann.

Lenke til kommentar
Hvordan i helvete kan Gamereactor gi graffikken 9!? Er det en ting spillet ikke har så er det bra graffikk..
Mengde poygoner og effekter betyr ikke nødvendigvis god grafikk.

 

Helt riktig, poeng tillegges om det kunsneriske er bra.

 

Hilsen skribent i GR

Endret av NorwayBM
Lenke til kommentar

Prøvde å registrere det på EA og får dette svaret: "Det intraff feil under tilkobling til Spore-serveren. Det kan hende datamaskinen din er offline eller at det er problemer med internettkoblingen. Sjekk tilkoblingen eller gå inn på Spore.com for å få mer hjelp eller informasjon om serverstatus."

 

Så gjekk eg på Spore.com: "Server schedualed maintance"

 

Men ser forresten ut til å vera oppe igjen no. Får ta ein test igjen ;-)

Lenke til kommentar
Laster det ned nå, men maskinen har hengt seg to ganger under nedlastingen. Nor som fører til CRC-error under installasjonen.

Bah... Nå må jeg laste det ned enda en gang.

Jaja, alle gode ting er tre...

 

 

Jaja, alle gode ting er visst ikke tre likevel.

Fortsatt CRC-Error på nesten alle filene. Nå er det fjerde gangen jeg laster det ned. Fatter ikke at det går an. Jeg får jo ikke spilt noe i kveld....

Lenke til kommentar
Laster det ned nå, men maskinen har hengt seg to ganger under nedlastingen. Nor som fører til CRC-error under installasjonen.

Bah... Nå må jeg laste det ned enda en gang.

Jaja, alle gode ting er tre...

 

 

Jaja, alle gode ting er visst ikke tre likevel.

Fortsatt CRC-Error på nesten alle filene. Nå er det fjerde gangen jeg laster det ned. Fatter ikke at det går an. Jeg får jo ikke spilt noe i kveld....

Noen som har installert via Download Manager på vista?

Får bare 'Unpack Failed' på ca 12 % ... Download og Decrypt går bra.. men ikke utpakking...

 

reboot - Check

Windows update - Check

Delete temp / redownload - Check

Time settings OK - Check

 

noen flere ting jeg burde prøve på før jeg sender hatmail til EA....

Lenke til kommentar

Kjørte opp til spaceworld, handlet galactic edition.

Sendte mail til Eagames om refundering av onlinekjøp. :p

 

Kjøp heller butikkversjonen, du. Med så mye belastning som det har vært på servere under lansering det siste året er det lureste å kjøpe esken med spillet, er som regel noe problemer med overbelastning og autentisering, jfr. Bioshock osv.

 

 

Og det med at man kan bare laste ned spillet i 30 dager uten å betale mer. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...