Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Cdspiller starter ikke noen ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen ganger når jeg starter bilen , så vil ikke cdspiller slå seg på..

må slå av og på flere ganger før cdspiller slår seg på

har jeg flax så starter den med 1 eller 2 omgang

Hva er det som har skjedd ?? på tide på nytt batteri ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lettere å si hva det ikke er. Det er ikke noe galt med batteriet ditt. Så lenge batteriet klarer å dra rundt motoren, klarer det heeelt fint å dra rundt en cd-spiller.

Napp ut spilleren og mål ut strøm inn på spilleren når feilen oppstår, så vet du i alle fall om feilen ligger i eller før spilleren.

Skrevet

Rens kontaktene mellom frontpanel og spiller... en Q-tips eller annet egnet duger.

Regner med hele spilleren altså er helt død inntil du får slått den på, og at det ikke bare gjelder CD-avspilling?

Skrevet (endret)
Rens kontaktene mellom frontpanel og spiller... en Q-tips eller annet egnet duger.

Regner med hele spilleren altså er helt død inntil du får slått den på, og at det ikke bare gjelder CD-avspilling?

Helt riktig , hele cdspilleren er død..

Også når jeg skal lagre radio kanaler også så mister jeg memory'en

når jeg slår av bilen og på ..

skal ta å måle å rense :p

Endret av Sultana007
Skrevet

Ah, da har du trolig dårlig kontakt på konstant + forbindelse.

Forsvinner minnet vær gang du slår av tenninga? I såfall er trolig minne og tenningspluss byttet om eller satt sammen på tenningspluss.

Skrevet

Normalt sett skal gul ledning fra spilleren ha konstant +, rød ledning kobles til tenning. Står spilleren koblet inn via en ISO-kontakt kan stikkene i kontakten være satt anderleses slik at rød og gul blir koblet feil.

• 2 uker senere...
Skrevet

har brukt q tips og fått renset det , det hjalp ikke mye ..

finner ikke kliper man bruker får å ta ut cd spilleren ,vet du hvor jeg får kjøpt dem ??

det er en pioneer deq1000e (tror jeg :p)

Skrevet

Hvis du er veldig forsiktig regner jeg med at det er mulig å få den ut med hjelp av 2 tynne skrutrekkere.

Funka ihvertfall det på min gamle pioneer spiller, men man KAN som sagt ødelegge festene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...