Gå til innhold

Mannen med ljåen

Medlemmer
  • Innlegg

    19 659
  • Ble med

  • Dager vunnet

    27

Alt skrevet av Mannen med ljåen

  1. I dag har jeg laget en aldeles nydelig burger med bbq-saus, Jarlsberg, isbergsalat og polsk sylteagurk 😻😻😻😻😻😻😻
  2. Er det sløseri å betale tilbake deler av ransutbyttet? I dagens anstrengte energisituasjon, har vi ikke råd til å gi strøm til Tyskland. Det er i hvert fall sløseri.
  3. Det innebærer blant annet at asylsøknader må behandles individuelt og grundig, ikke bare dele ut statsborgerskap til alle som tilhører islam. Det påstås at Norge har streng innvandringspolitikk, og det kan sikkert stemme for en kvinne fra Thailand. Men hvorfor klarer da så mange muslimer å komme inn? Det er fordi asyl er snarveien forbi papirmølla, bare åpen for muslimer. De slipper saksbehandling, og får VIP-behandling.
  4. Venstresiden deler alle inn i klasse. Tidligere var det arbeidereklasse mot de fæle kapitalistene som eide fabrikkene, skape arbeidsplasser og gikk med overskudd uten å gi alle pengene til de ansatte. Arbeiderbevegelsen har utrettet mye bra for å sikre rettferdige og gode arbeidsvilkår. Men det har alltid handlet om undertrykkere og undertrykte. Nå blir ikke hvite arbeidere med ordnede arbeidsforhold undertrykket lenger, og da trenger man en ny underklasse. Islamsk innvandring er en utømmelig kilde til trangboddhet, sårbarhet, norsk statsborgerskap og manglende fritidstilbud. Uansett hvor mange penger man gir dem vil de alltid klare å identifisere seg som undertrykket. Og siden de identifiserer seg som undertrykte, kan de bruke så mye vold de ønsker mot de privilegerte, og det er de privilegierte sin egen skyld. Alle hvite er privilegert fordi de har hvite privilegier. Det er selvsagt helt urettferdig i et land som tidligere var hvitt, og et bygget av våre forfedre. Vi forstår at venstresiden trenger noe å gjøre, men de har glemt å spørre seg om det de gjør er nødvendig eller positivt.
  5. Domstein sushi kjøpt på Rema. 😻😻😻😻😻😻😻😻
  6. Kan det være andre årsaker enn rasisme når en mørk person ikke får viljen sin? Eller har personer med mørk hud alltid krav på alt de ønsker?
  7. Det ble pizza på tirsdagen, glemte å skrive det.
  8. Jeg har ikke klappet katt på lenge. Kan du kose en katt fra meg? 😻
  9. Ja, den amerikanske grunnloven er basert på kristne verdier og den franske revolusjonen med likhet og rettferdighet. Et godt grunnlag for å skape et priviligert samfunn.
  10. Vi har tolerert veldig mye. Woke-bevegelsen er etter hvert blitt altoppslukende og anti-hvit. De avskaffer konseptet mann og kvinne, og presser seg inn i jentegarderoben. Hadde dere fått oppføre dere slik i et trangbodd land?
  11. Jo, takket være en kultur forankret i de 10 bud. Tenk på hvordan land som ikke er basert på kristendom er.
  12. Felles kultur og tilhørighet basert på kristne verdier og vår tusenårige historie, tillitssamfunn og folkestyre. Ikke feiring av mangfold, trans og islam.
  13. Den kan være nyttig for at Z skal evakuere tilbake dit de kom fra.
  14. Det blir påstått at de fra Syria er kristne doktorer som skulle hjelpe oss med dette. Hvor mange prosent av dem er det?
  15. Hvorfor skulle en privilegert person trives i et trangbodd land? Er dette en erkjennelse av at islam er en rasistisk og høyreekstrem ideologi, langt forbi noe av det woke hater ved Vesten?
  16. Hvorfor kan ikke Tyskland bygge kjernekraftverk for å eksportere til Norge, slik at vi har strøm å eksportere til Tyskland?
  17. Hvem snakker om hat? Tror du det er hat involvert hver gang noen er uenig med deg om noe? Jeg ønsker ikke å bytte ut det norske flagget med prideflagget. Jeg er norsk, ikke homo. Tror du at jeg hater deg av den grunn? Pride-flagget som erstatning for det norske flagget, er bare en del av woke-agendaen, som handler om å "abolish whitness", og erstatte det med alt som er galt. Hvite blir fortalt at de aldri har oppfunnet noe som helst, og at de ikke har en egen kultur. Men var egentlig lyspæren oppfunnet i Somalia? Ble penicillin oppfunnet i Eritrea? Ble den første bilen masseprodusert i Palestina? Og så har hvite bare stjålet dette? Vår egen nasjons flagg er splittende fordi det ikke er inkluderende for utlendinger som hater oss. De eneste flaggene som er akseptable tilhører arabiske terrororganisasjoner og pride. Alle som ikke ønsker å avskaffe hvithet er ytre høyre, det inkluderer sentrum og store deler av venstresiden.
  18. Når ble woke norske verdier? Trangoddhet, sårbarhet, norsk statsborgerskap, manglende fritidstilbud, homofili, kjønnslemlestelse av barn, rasisme mot hvite og andre progressive greier er IKKE norsk tradisjon. De fleste nordmenn er faktisk privilegert. Vi har priviligert kultur. Det er vår styrke. Derfor har vi kors i flagget.
  19. Det norske flagget representerer alle som har noe i Norge å gjøre.
  20. De som blir krenket av det norske flagget kan dra tilbake til hjemlandet.
  21. Det må stemme. Mitt kort i DnB er merket DVD, som nevnt. Mitt kredittkort og debetkort fra Eika er henholdsvis merket EK og ED.
  22. Alle mennesker har krav på norsk statsborgerskap i henhold til Menneskerettighetene og Folkeretten. Hva tror du "Alle skal med" betyr?
  23. Kyllingnuggets igjen, siden pakken var åpnet. 😻😻😻 Ketchup, amerikansk BBQ-saus, sweet n sour saus og ukrainsk fiskesaus. Ja, faktisk. Men den er god. Minner om majones.
  24. Russlands sentralbanksjef deltar ikke i Russlands "Davos" økonomitoppmøte i St. Petersburg. Hvor er Elvira Nabiullina?
  25. Du har rett i at den eneste måten å stoppe Hamas og Iran er med militærmakt. Det er akkurat det Israel gjør.
×
×
  • Opprett ny...