-
Innlegg
19 653 -
Ble med
-
Dager vunnet
27
Innholdstype
Profiler
Forum
Hendelser
Blogger
Om forumet
Alt skrevet av Mannen med ljåen
-
Nei, kraftkrisen er ikke enkel å løse
Mannen med ljåen svarte på inside_997084 sitt emne i Diskuter artikler (Tu.no)
Lista over smarthus-produsenter og ladestasjon-produsenter som slår seg konkurs, kutter support, krever betalt abonnement, saksøker folk som lager ny firmware osv er etter hvert blitt betydelig. Gamle Elko stikkontakter krever ikke abonnement. Ikke gamle Osram lyspærer heller. -
Brunsnegler - hva fungerer best?
Mannen med ljåen svarte på obygda sitt emne i Hus, hage og oppussing
Sniler elsker øl. De tiltrekkes av gjær. Så faller de oppi og drukner. Der ølbokser ligger slengt, er det også sniler. -
Brunsnegler - hva fungerer best?
Mannen med ljåen svarte på obygda sitt emne i Hus, hage og oppussing
https://stick.no/blogg/nemaslug/ Denne, kanskje? -
Etter tur i skogen skulle vi spise på den afrikanske restauranten, men den åpner ikke enda. 😭 Da ble det Big Arch på McDonald's i stedet, de er åpen mesteparten av døgnet. Den er god, men jeg hadde gledet meg til den afrikanske maten.
-
Epstein, Jagland og resten av eliten
Mannen med ljåen svarte på Vokteren sitt emne i Politikk og samfunn
Er muligens antallet dokumenter så høyt fordi diverse irrelevante kvitteringer for brød og smør medregnes? -
Krigen mellom Israel/USA og Iran
Mannen med ljåen svarte på Snikpellik sitt emne i Politikk og samfunn
Ikke vanlig i andre land, nei. -
Krigen mellom Israel/USA og Iran
Mannen med ljåen svarte på Snikpellik sitt emne i Politikk og samfunn
Liste fra 2 minutter uti videoen -
Krigen mellom Israel/USA og Iran
Mannen med ljåen svarte på Snikpellik sitt emne i Politikk og samfunn
Det er helt vanlig å bli nektet innreise i UK hvis man skal tale på et folkemøte. Det skjer hele tiden på høyresiden. Unnskyld Ytre Høyre mener jeg. Hvis noen nektes innreise til UK for antisemittisme blir jeg veldig nysgjerrig på hva de har sagt, for slike passer vanligvis veldig godt inn. -
Laks og pommes frites. Men pommes frites'en er gule voksbønner fra importbutikken, ikke poteter https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQE8KcXxOhi-zX6EKEHzU-Vum3k5u8X0KsnJA&s
-
Deilig kebab, som anbefalt av en kollega. Nytes utendørs på en benk etter tur på stranden.
-
Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!
Mannen med ljåen svarte på freedomseeker sitt emne i Politikk og samfunn
Betyr dette at Norge må ta imot dem? -
Blås i den pizzaen, den degraderes til lunsj. Kjørte nettopp til en afrikansk restaurant, og kjøpte en grillrett som takeaway. Spiste den i friluft. Ble biffkjøtt, ikke kylling. Hit skal jeg tilbake. 😻😻😻 Bilde fra restauranten: Kanskje kan jeg bruke denne inspirasjonen til å lage noen av rettene selv.
-
Kan man ha en bydel oppkalt etter en slavehandler? Jeg foreslår å omdøpe stedet til Hamsealipris.
- 557 svar
-
- 1
-
-
Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!
Mannen med ljåen svarte på freedomseeker sitt emne i Politikk og samfunn
Hvor har man argumentert for dette? Det er viktig at alle som skal oppholde seg i priviligerte land klarer å oppføre seg priviligert. De som oppfører seg trangbodd og sårbart må deporteres om de er utlendinger, og samfunnet må uansett beskyttes mot dem. Gjeldende politikk i europeiske land er å lokke flest mulig utlendinger fra de mest sårbare landene, med statsborgerskap, trygdebolig, fri tilgang til vantro horer, straffefritak og retten til å ikke bli fortalt noe man ikke liker. Hvorfor lokker vi dem hit? Asyl var ment å hjelpe enkeltpersoner på flukt fra f.eks. kommunistiske regimer. Leon Trotski flyktet fra Stalin og fikk være i Norge i 18 måneder under streng overvåkning. Nå tar vi inn hundretusenvis, og sjekker ikke engang om historien deres om forfølgelse stemmer. Mange kunne blitt der de var, men trives bedre i trygdebolig fordi man ikke stiller krav til dem. Det har ingenting med asyl å gjøre. -
Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!
Mannen med ljåen svarte på freedomseeker sitt emne i Politikk og samfunn
Selv en liten svulst gjør stor skade. En mann på 100 kg med en 5 kg svulst har betydelig helseutfordringer om han i det hele tatt overlever. -
Da håper jeg bare denne såkalte høyrebølgen fokuserer på å gjøre noe med massinvandringen og ikke bare privatiserer alt mulig.
- 557 svar
-
- 1
-
-
Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!
Mannen med ljåen svarte på freedomseeker sitt emne i Politikk og samfunn
Hvis under 50% av cellene i kroppen din er kreftceller har du fortsatt et alvorlig problem. Må vi vente til antall kreftceller overstiger 51% før vi kan påpeke det? Før halve kroppen din består av svulst er du død for lenge siden. -
Hvordan oppstår palestinsk bakgrunn? Er jeg i faresonen?
- 630 svar
-
- 2
-
-
-
Salatdisken på Rema 😻 Tom for kylling. Ble skinke. Litt nedtur, men kompenserte med kikerter.
-
Nei, kraftkrisen er ikke enkel å løse
Mannen med ljåen svarte på inside_997084 sitt emne i Diskuter artikler (Tu.no)
Dette var nøye planlagt. Det er derfor de tvang oss til å bytte strømmålerne før de satte i gang. Om ikke prisene skulle svinge veldig var det helt unødvendig å kunne måle momentantanforbruk. Sist jeg sjekket hadde ikke tyskerne byttet strømmålere. -
Prøvde denne Grandiosaen i dag. 😻 Har to andre Grandiser i den nye fryseren, som endelig har oppnådd driftstemperatur.
-
Må man være hvit for å være rasist mot svarte? Jeg tror tutsiene og hutuene har noe å si om det.
- 557 svar
-
- 3
-
-
Nei, kraftkrisen er ikke enkel å løse
Mannen med ljåen svarte på inside_997084 sitt emne i Diskuter artikler (Tu.no)
https://www.tu.no/nyhetsstudio/lav-stoette-i-befolkningen-til-datasentre-og-batterifabrikker-i-norge/119038?showFeed=1
