Man kan bruke disse to om hverandre ja! Jeg har valgt å bare kjøre at via PSVSD, og ha muligheten til å spille mine fysiske spill om jeg ønsker det. Startet på Persona 4 Golden her for noen dager siden…hatt det stående i hylla i årevis..Ser det er tilgjengelig på andre platformer også, men så er det jo noe av sjarmen da å spille det på opprinnelig tenkt platform for denne versjonen av spillet
Jeg har også en New 3Ds XL jeg kjøpte på Finn for en del år tilbake, også her var jeg heldig. Den var brukt, men pent brukt. Var som å åpne en butikk ny enhet når jeg fikk den. Ikke en eneste skramme i hverken skjerm eller øvrig ytre. Og så betalte jeg ikke veldig mye heller, 900-1000 eller noe den gang. Har skjønt prisene har gått rake veien oppover på disse siste årene. Har ikke somlet meg til å jailbreaks og bruke dette flashkortet jeg har til maskina enda…