Han som monterte varmepumpa for 20 år siden, sa at utedelen kunne rengjøres en gang i året. Har gjort det, dvs: har aldri sett at der er noe å rengjøre inni der i det hele tatt, så de siste årene har jeg ikke brydd meg om å gjøre det. Men kanskje man bør rengjøre selv om man ikke ser noenting å rengjøre?