Gå til innhold

Delvis

Medlemmer
  • Innlegg

    20 401
  • Ble med

  • Dager vunnet

    2

Delvis vant dagen sist 20. september 2015

Delvis hadde mest likt innhold!

5 følgere

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

49 982 profilvisninger

Delvis sine prestasjoner

6,8k

Nettsamfunnsomdømme

1

Hjelpsomme svar

  1. Trump har nå terget på seg Italienerne også.
  2. 3 dager uten regn som må benyttes. Nå trenger jeg kaffe ☕ 😊
  3. Delvis

    FOTBALL-VM 2026

    Høy stemning i Canada foran kampen. Det er et lag å holde med. Canada er mitt favorittland.
  4. Så enkelt rett og slett. Burde sikkert skjønt det, unnskyldningen får være at jeg kun har bodd i frittliggende eneboliger hele livet, og har dermed lite kjenning med sånne slags boforhold.
  5. At jeg har fått vondt i hodet av å forsøke tolke dette. Klarer noen andre å forstå det?
  6. I Brave skal det visst være mulig å omgå det der. Det skal visst gå å aktivere AdGuard filters i brave shield. Derretter først skru av shield for å akseptere cookie, og så skru på igjen. Har ikke prøvd det sjøl.
  7. Haken er at man må betale for å bruke den i epostklient som feks Thunderbird. Sa også opp min online.no mail etter at de høynet til kr 69. Gikk over til Outlook som hovedmail. 1337.no er et gratis Norsk alternativ.
  8. Ser tallet 666 ofte. Spesielt når jeg handler aksjer på børsen, så dukker det opp støtt de tre 6-tallene etter hverandre. Det skjer så ofte, at jeg kan ikke nekte for å ha stusset over det flere ganger.
  9. For en fyr. Men hun var da modig hun dama her https://tv.vg.no/nyheter/forlater-intervjuet-dere-er-korrupte?id=366862
  10. Ja er den helt det? Det var flere som kom inn og gjorde det bedre enn de som startet, så det bør gi litt hodebry. Det var ikke bra flyt i 1 omg. det kom seg betraktelig i andre etter innbyttene.
  11. Å ja? Visste ikke det. Pleier ofte kjøpe gårsdagens brød til 40% på Spar. En dag fra eller til har jo null å si. Skal sjekke Rema. Men ikke sikkert det gjelder alle Rema butikker.
  12. Tenker at det er en bra tid til kjøpe? Den skal nok opp igjen om ikke så veldig lenge vil jeg tro
  13. Syns det er å overdrive. Men hva så? De kunne heller tilegnet sin deltagelse til minne om Åge Hareide og Tom Lund om noe.
×
×
  • Opprett ny...