Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/13/19 in all areas

  1. 11 points
    Ser ikke det som et problem siden det er meningen at privatbilismen skal bort eller reduseres sterkt, det beste hvis vi skal klare klimamålene frem til 2050 er og slutte å selge nye biler uansett drivstoff så folk har tid til og finne alternative transport-løsninger de neste 30 årene etterhvert som bilene de eier havner på skraphaugen. Når man endelig har klart å lage en miljøvennlig løsning på privatbilisme, så skal den bort? Det er en myte at kollektivtrafikk alltid er mest miljøvennlig. En liten elbil med to eller flere passasjerer bruker mindre energi pr. passasjer enn de fleste andre alternativer. I følge NSB (VY) sin energikalkulator trenger en middels stor elbil 1.7 passasjerer for å matche energiforbruket med togtransport. Og en privatbil vil alltid være mer presis i forhold til å transportere passasjerene fra A til B uten omveier.
  2. 7 points
    Jeg er litt lei av tankegangen om at små biler ikke trenger rekkevidde. Små biler er de facto den biltypen Europeere vil ha. Skal ikke lenger enn med danskebåten for å finne folk som drar på bilferie i biler i Polo-klassen. Heldigvis skjønner bilbransjen det nordmenn ikke skjønner og kommer nå med småbiler med 400 km rekkevidde. Det er på tide at nordmenn hopper ned fra sin nyrike russiske hest og innser at det er håpløst at alle skal kjøre digre stasjonsvogner og SUVer. Det finnes lite som er mer lættis enn en nyfrelst elbilkjøper som tror han sparer penger på å kjøpe en Model S/X, Etron, Ipace osv. Nei, gutten min, du sparer penger på å kjøpe en mindre og mer fornuftig bil. Du kjøper dyr elbil utelukkende for å vise frem pengene dine.
  3. 7 points
    Apple har definitivt mistet x-faktoren sin på telefoner nå. Når en ser hva Samsung klarer, med fingeravtrykk-sensor under skjermen og iris scanner, samtidig som de har et bedre selfie kamera... Virker som om det ganske enkelt har gått prestisje i Face ID. Jeg tror ikke mange bryr seg særlig om Animoji-mulighetene eller at sikkerheten er hakket vassere enn iris-scanner. Flesteparten bryr seg mer om at notchen tar mye plass, tvinger dem til et rart grensesnitt og ser klumpete ut. Og det er vel der problemet litt ligger. De har designet software med tanke på at det skal være en notch der. Da må de gjøre ganske store endringer for å bli kvitt en sånn fysisk blemme. Jeg tror at designerne i Apple egentlig vet hva dem burde gjøre, men at stoltheten som stilikon ikke tillater dem å etterape de som per i dag leder an på designfronten. Enkelt og greit burde de: - Fjerne notch. Ha punch hole display eller kamera under display. Fingeravtrykk-leser i skjerm. - Rearrangere kameramodulene i en rett linje, og ikke la dem stikke ut av kroppen. - Bytte til USB-C som alle andre. - Endre kantene slik at en ny iPhone får en ny signatur look. Fronten burde vært slik: Kantene burde vært slik: Baksiden burde vært slik: Og voila, Apple har tatt tilbake markedet fullstendig. Eller... i tillegg må de nødvendigvis klare å: Få på plass minst 3600 mAH batteri i 5.8" kropp God sterolyd Nattmodus på kamera som fungerer 90 hz eller bedre skjerm Nytt iOS som utnytter skjermarealet bedre med widgets osv. Apple VR - skjønner at de satser på AR, men hvorfor ikke begge?! 128GB lagring og 200GB iCloud Oppgrader Safari!! Desktop mode - Koble til iPhone til skjerm med USB-C. Bruk bluetooth for å koble til mus og tastatur. Ha forenklet variant av MacOS med de viktigste funksjonene som dock, exposé, vinduer, Finder, Spotlight. Lage desktop-varianter av alle integrerte iOS apper, med mer funksjonalitet. Eneste Apple er foran på i dag, er responstid og ytelse. Det er de pent nødt å gjøre noe med.
  4. 6 points
    Jeg vet at du aldri kommer til å lese dette. Men hallo! I Trondheim. For 20 minutter siden. Da jeg var på vei hjem fra butikken. Kjørte en dritt av en person ned en liten måkeunge. Han kom rattende på en firhjuling den motsatte veien av der jeg kom. Og i det jeg snur meg for å se om han passer seg for de to ungene som lå på pakken (jeg så dem da jeg gikk forbi) ser jeg han kjøre den ene rett ned. Jeg ble så paff at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Og bare for å være ekstra frekk, da, så spurte han MEG om JEG kunne ta livet av ungen. Kjenner det bobler inni meg. Hadde jeg fått gjøre hva jeg ville med deg oppi gata her nå, så hadde jeg sparket deg i hjel. Ditt avskylige lille undermenneske av en patetisk liten drit du er! AAAHHHH!
  5. 6 points
  6. 6 points
    Videre demonstrasjon av cluelessness om temaet, ingen kommentar nødvendig.
  7. 6 points
    Nettopp. Tydeligvis en del som sliter med akkurat det konseptet. Det er få, om noen, som støtter hverken Hillary eller Biden her. De var/er begge elendige kandidater som aldri skulle vært aktuelle som presidentkandidater. At man mener de var/er bedre enn Trump sier ingenting om hva man mener om Biden/Hillary. Det indikerer kun hva man mener om Trump.
  8. 6 points
    Igjen, er vel få her som faktisk mener Joe Biden er en god kandidat. Hvorfor legge det frem som at noen her mener det? Han er selvsagt et bedre valg enn Trump, men det skal ikke så mye til. Forresten, blir det ikke litt rart for en Trump-supporter å latterliggjøre noen for mumling og famling? Var vel i går eller forgårs at Trump presterte å si at nyren hadde en spesiell plass i hjertet. Også var det jo selvfølgelig kommentaren om alle flyplassene under revolusjonskrigen. Dette ser ut som en gal mann.
  9. 5 points
    Hun er et over gjennomsnittlig sosialt menneske. Jeg forstår godt at hun kan reagere bare av å se en konsentrasjonsleir hvor mennesker lider, i egen person. Men empati og forståelse for hvordan empatiske mennesker fungerer er vel ikke ytterste høyre sin sterkeste side.
  10. 5 points
    Min spådom...bittelitt bedre enn forrige generasjon på alle måter....og alt for dyr.. ...repeat i det uendelige
  11. 5 points
    Kanskje det er på tide å heve prisen på andre type biler? Forberede oss på å fase dem helt ut
  12. 4 points
    haha, husker jeg tenkte akkurat det når jeg så det selv, bor 300m unna. ny asfalt der nå.
  13. 4 points
    Det at den faktisk har varslingslys som forteller at noe har skjedd er jo en fantastisk nyhet siden nesten ingen telefoner har dette lenger!
  14. 4 points
    Jeg er ikke spesielt glad i måker selv, men drepe dem gjør jeg nok ikke, enda..... Når du våkner til skrik,sovner til skrik,HELE dagen da blir man ganske drit lei, Men man kjører ikke på dem.
  15. 4 points
    https://www.dagbladet.no/tema/slik-er-den-perfekte-penis/71395802 Skulle likt å se reaksjonene om de spurte menn om hva den perfekte fitta var og hvor trang den må være. Hadde vel blitt kronikkker og ny runde med damer i kostyme fra Handmaids tale.
  16. 4 points
    Lanseringspriser: 13.990 for iPhone XR2 15.990 for iPhone 11 19.990 for iPhone 11 Max Mitt gjettede estimat basert på priser fra gjeldende "generasjon" iPhone'r, og sånn ca prishopp i forhold til tidligere "generasjoner"
  17. 4 points
    2 forslag: 1. Når man redigerer et innlegg, at det gis feks 1 min fri redigering. Dvs, at man kan redigere inntil i 1 minutt, før det legges inn en sånn stygg linje nederst med " dette innlegget ble redigert.." Av og til gjør du en liten pissefeil, som du ofte ser rett etter at du poster. Og når du da bare fikser det ila noen sekunder, så får du den linja under med en gang. 2. At hvis du skriver innlegg, og du blir brutt eller det skjer noe, mister du alt du har skrevet. Fint hvis det du hadde skrevet lå der fremdeles, når du går tilbake for å gjøre et nytt forsøk. Slik det er feks på Kvinneguiden.
  18. 4 points
    Det er lagt opp til at privatbilismen skal reduseres og overføres til kollektivtransport, og alle partiene er enige "i hvertfall i Norge og endel andre europeiske land", så vi må begynne og tenke på et liv med redusert bruk av egne fremkomstmidler som bruker energi i en eller annen form. Det har nok gått de fleste hus forbi at de såkalte "bypakkene" er for å tilrettelegge for kollektivtransport, sykkelveier, og gangfelt, og bilistene skal betale dette med bompenger. Dette er en storby problemstilling. Norge har fortsatt en stor del av befolkningen spredt utover hele landet. Og det forandrer seg ikke over natta. Man kan gjerne prøve å tvinge folk over på kollektivt i de store byene, men spørsmålet er hvor godt kollektiv tilbud man oppnår når de som skal finansiere tilbudet slutter å betale.
  19. 4 points
    Nå er selve forum litt uavhengig av nettsiden man tilhører, men når man går inn på en artikkel man har lest allerede, så er det fint med en knapp "gå til kommentarer" f.eks. oppe til høyre på siden for å gå til forum, slik man har på Tek.no sine artikler, men ikke på TU sine. Men jeg skulle gjerne sett at den knappen tar en rett inn til forum-siden, og ikke ned til knappen for å åpne diskusjonene, og så må man trykke en tredje gang før man faktisk kommer inn til forumet. Kunne også tenke meg at man fikk en knapp for å angre en upvote, da det hender at man uforvarende klikker når man egentlig forsøkte noe annet, men siden hoppet f.eks. pga lasting av innhold, når man trodde alt var lastet opp. Et tredje ønske, er at man selv kan se hvem som voter på ens eget innlegg. Hadde selvsagt vært fint å kunne se hvem som gir en upvote til andre, men viktigste er egentlig å se hvem som likte ens eget innlegg.
  20. 4 points
    Kanskje man endelig får en fungerende søkefunksjon også?
  21. 4 points
    Det som er fantastisk med denne båten er energiforbruket. Å kjøre en 25fots båt i 25knop i 3 timer med 40kwh betyr at det kun trengs ca 17kw for å drive båten. Det betyr at om båten hadde hatt en 25hp påhenger ville den klart samme fart. Påhengeren ville brukt ca 22liter på samme båt og strekning. Det ville ha vert 0,3 liter PR nautisk mil. Hydrofoil prinsippet har vert kjent siden 50 tallet. Problemet er det praktiske. Vanskelig å komme i land pga stor dyptgående. Vanskelig å frakte på land. Svært vekt følsom. Kostbart å komme borti bunn. Egenskaper i lange bølger er også et problem. Pga at vannet i bølger har skiftende hastighet blir det ofte risting i krapp sjø.
  22. 3 points
  23. 3 points
    Er argumentet nå at hun ikke har vært der i det hele att??
  24. 3 points
    Et helt annet tema: Det hadde vært stilig dersom 2-3 forumbrukere kunne samarbeidet med å vedlikeholde enkelte tråder. Altså at førsteinnlegg blir gjort redigerbart av flere enn en person. Det hadde selvsagt fordret spesiellt gode holde seg i skinnet oppførsel fra de som fikk lov. Men det hadde gjort jobben mye enklere dersom andre ivrige sjeler fikk lyst å oppdatere med nye detaljer. Kan jo bare dra et eksempel ut i fra hatten. Vi har en større PSU-tråd. Det må jo være litt av en oppgave å holde noe slikt vedlike. Det kan jo også hende at trådstarter mister interessen, eller plutselig dør, blir innlagt på psykiatrisk og er borte i fra forumet på 4 år eller hva det nå måtte være..
  25. 3 points
    Så han kjørte over en måsunge, men stoppet og spurte om du kunne ta livet av den skadede måsen? Høres ut som et uhell spør du meg.
  26. 3 points
    Du må ha hørt feil. Sier nok han. ...men det er EN fordel ved å anmelde. Det blir registrert i politiets systemer. Så neste gang og neste gang osv - blir det kanskje en sak utav det. Videre er jeg ikke sikker på om Politiet vil prioritere innhenting av beviser etc. De har vel mange på ferie de også...
  27. 3 points
    Det er disse jeg bruker: https://www.proshop.no/RAM/GSkill-RipjawsV-DDR4-3600-C16-DC-16GB/2532013 Samsung B-die sertifisert for 3600 16-16-16-36 Jeg har egentlig to sett av de, men det ene har tydeligvis "over natten" blitt defekt og nekter å boote selv om jeg kjører CLR_CMOS (skapt mye hodebry i dag). AIDA: Timinger detaljert, har sikkert noe å gå på her om jeg gidder. Har ikke kræsjet enda
  28. 3 points
    Hurtigladere i Norge hvor vi har lave strømpriser har allerede passert prisen det koster å fylle bensin/diesel deler av året. Og da bør man også huske på at prisene for fossilt i Norge er meget høyt p.g.a. avgifter. Tror folk virkelig at dette ikke vil øke betydelig hvis man skal øke ladekapasiteten med 10-30 ganger?
  29. 3 points
    Tråden gjelder Trump og sine handlinger. Er det viktig å vite om AOC bløffet eller ikke eller tilstandene selv? Pence erklærer nå attilstandene er uakseptabelt Skal vi nå diskutere om Pence bløffer slik at vi kan konkludere en side er verre enn den andre, eller tilstandene selv og hva Trump burde gjøre om det?
  30. 3 points
    Elbiler vil om ikke lenge kunne lades på like kort tid som man bruker på å fylle prompebiler. Dvs. man kan få 1000km rekkevidde på 2,5 minutters lading. Vi vil garantert ha megawatt-ladere innen 2025 når nye prompebiler endelig blir forbudt. Hvis du har batteri nok til 1000 km rekkevidde. Hvorfor vil du da i det hele tatt oppsøke en hurtiglader? Jeg kan garantere at megawatt ladere aldri noen sinne vil være en aktuell problemstilling for personbiler. Derimot tror jeg det vil være viktig at flest mulig parkeringsplasser er tilrettelagt for langsom induktiv lading, slik at bilen kan lades når du ikke bruker den.
  31. 3 points
    "..... inntil befolkningen kommer under kontroll " står det. Og når tror du det skjer, da? Aldri, hvis man ikke gjør noe. Idag er det jo tabu å snakke om årsaken til ALLE problemer på jorda, nemlig overbefolkningen.
  32. 3 points
    Folk burde se dokumentaren "Freightended, The Real Price of Shipping". Der forklarer de litt om hvor mye av menneskenes forurensning som kommer fra skipsfarten, og hvordan redere som Jon Fredriksen unngår utslippsregler og skatt ved å trikse med statsborgerskap og nasjonalitet på skipene. Utslippene fra alle verdens fritidsbåter er vel knapt nok målbart i forhold.
  33. 3 points
    Hadde faktisk ikke tenkt på en del av momentene som trekkes frem her, men etter dette er jeg enig! Alle problemene som man har sett i Oslofjordtunellen burde fortelle oss at det blir en utfordring for tungtransporten. Ferjer etter behov til alle døgnets tider hadde vært helt fantastisk, og på samme tid vært en hyllest til teknologisk utvikling.
  34. 3 points
    Det meste kommer med IPB, så vi har egentlig ikke tatt så veldig mange beslutninger på disse funksjonalitetene som kommer inn nå. Men vi er også fast bestemt på at vi må modernisere oss for å kunne være relevante. Jeg ville ikke vært bekymret for dette, da jeg tror alle er på samme bølgelenge på hva diskusjon.no er og hva diskusjon.no ikke er. I ny IPB så åpner vi blant annet for en "moderator curated" kalender der vi kan gjøre forumet mer IRL sosialt med blant annet arrangerte fototreff, nerdemøter, LAN og lignende. Dette f.eks. tror jeg vil kunne være et utelukkende positivt tillegg til vår plass her på internett.
  35. 3 points
    Labo variety of robot set 80% avslag og 99 kr hver, så lenge laget rekker hos Komplett. https://www.komplett.no/product/982759/gaming/spillkonsoller/nintendo-switch/labo/nintendo-labo-variety-kit
  36. 3 points
    Hvis det er greit for deg, så legger jeg hele innholdet i innlegget ditt i en spoiler slik at folk kommer seg igjennom siden før jul. Og makan til masing da, og obvious demo av at du absolutt ikke skjønte bæret. Så la meg benytte et uttrykk som en av dine tilsynelatende meningsfeller ynder å ty til, litt: I motsetning av hva du prøver i et tidligere innlegg å prakke på meg, så har jeg null interesse av å legitimere AOC, hennes meninger, hennes politikk, ytringer eller noe som helst. Det er ikke ytringen som er poenget. Hun kunne like gjerne ha sagt hammenahammena og blablabloop. Poenget er hvilket tidspunkt hun sa hammenahammena, hvor hun var da, og når hun sa blablabloop, og hvor hun var på dette tidspunktet, som var forskjellig fra da hun sa hammenahammena. Og siden disse tidspunktene var såpass langt fra hverandre som et år, i hvilken granularitet hun kan forventes å huske hva hun tenkte og mente minutt for minutt et år tilbake. Get it? Ikke? Ikke mitt problem, men her oppstår et problem med fremstillingen Robert prøver å prakke på alle andre i tråden. La meg igjen spare andre i tråden for musesyke og panneklask ved å sette noen avsnitt i spoiler. Eller som rep. Gerry Connolly uttrykte under gårsdagens høring, helt i tråd med AOC's kommentar, og slett ikke unikt. https://twitter.com/GerryConnolly/status/1149761189624340480 Om det fortsatt er vanskelig å skjønne dette, så får noen som gidder overta maskinopplæringen. Peace out!
  37. 3 points
    På en skala fra en til ti? Måler vi i opplevd nytelse? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal måle dette, for jeg vet ikke helt hva jeg tester i mot. Men jeg tenkte jeg skulle gjøre en test for deg, har ikke disse, men har et par AP liggende. Nå er jeg litt utolmodig, så jeg testet ikke i mange timer, men jeg satt ganske lenge. Men, jeg satte først i drift 2.4GHz radioen og lad AP ved hodet, så gjorde jeg det samme med 5GHz senderen før jeg kjørte med begge samtidig. Jeg satte opp en nytelsesskala fra en til ti med ingen radio som utgangspunkt. Det var drit kjedelig å bare sitte der, så jeg fikk et utslag på fire på skalaen uten sendere. De to første forsøkene med radio fikk også samme score, begge samtidig fikk tre, men da var jeg også skikkelig lei. Altså måtte jeg innse at eksterne faktorer hadde innvirkninger på tallene mine. Siden dette er øreplugger, altså de i denne testen, ikke mine AP, så satte jeg på litt musikk. Og nytelsesfaktoren økte til seks i alle testene. Konklusjonen er altså at det er like kjedelig å sitte stille i en stol med og uten radioer ved hodet, men at musikk har en positiv effekt.
  38. 3 points
    Det er fortsatt for dårlig utvalg av elbiler, her trengs ei stor stasjonsvogn med 4*4, hengerfeste, takboks og ~100kWh batteri. Og en elektrisk hiace;-)
  39. 3 points
    "Gitt et utslipp på 175 kg CO2 per kilowattime i snitt for batteriproduksjon, vil det tilsvare et CO2-utslipp på 2,85 billioner tonn. Det gir morsomme tall som kan være fristende å slenge ut i kommentarfeltdiskusjoner. Realiteten er imidlertid at ingen snakker om å bytte ut alle fossilbiler med elbiler i forholdet 1:1." Ja, det er en av tingene som vil hjelpe. Men det er ikke det vikigste svaret på dette problemet. Vi skal da selvfølgelig kutte utslipp også fra batteriproduksjon. Dette løses i stor grad med de samme teknologiene som elbilen er basert på. Fabrikker skal over på fornybar energi, lastebiler som brukes i logistikken skal elektrifiseres, og maskinene som brukes i utvinning av råvarer skal elektrifiseres. Alt dette er allerede godt på vei. Det er ingen fundamental grunn til at produksjon av batterier skal slippe ut CO2, og da er det også veldig god grunn til at disse CO2-utslippene vil fortsette å falle kraftig. Både Tesla og Volkswagen har sterkt fokus på å også kutte utslipp fra produksjon: https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-releases/electric-vehicles-with-lowest-co2-emissions-4886 https://www.greencarcongress.com/2019/02/20190218-volkswagenid.html ". Volkswagen already fixed an agreement with this Korean company, that only certified green power would be used to manufacture the battery cells. By doing so, CO2 emissions will be reduced to almost zero."
  40. 3 points
    Jeg lurer på om du har hørt om falske anklager? Man har liksom ikke sett en oppblomstring av disse den siste tiden etter #metoo, og en falsk anklage kan ødelegge en kariere, en falsk anklage kan faktist ta liv, #metoo har tatt 5 liv til nå.
  41. 3 points
    De har hatt 10 år på å få flyet i skikkelig drift og enda ikke klart det. Så at alt skal være i skjønneste orden om 1 år tror jeg ikke på. Det er bare å se på Eurofighter,den har vært ett sammenhengende problem fra den kom på vingene og er det fortsatt. Første fly ble levert august 2013. Det er gjerne først i praktisk bruk at svakheter viser seg. Se Dreamliners li-ion-batterier som eksempel. Tipper de løser problemene innen 12 måneder. Skjønt B 737 ble introdusert 1968 og dagens versjon er fortsatt ikke flyvedyktig! Batteriene på Dreamlinerene ble jo relativt raskt ordnet og husk at det aldri har vært ulykker med Dreamlineren. 737 har alltid vært flyvedyktig fra dag 1. At programvaren til MCAS på 737 MAX ikke var bra nok utviklet for redundans er ikke flyet sin feil,men derimot feil tankegang angående risiko hos programvareutviklere som har konstruert MCAS. Noe FFA burde forstått. Nå trenger vi nok psykoanalyse her for å finne ut hva som er jeget eller selvet etc for et fly. Er software som styrer flyet en del av flyet eller ikke? Jeg foreslår psykolog eller avstemning blant TU's lesere for å avklare saken!
  42. 3 points
    Amen! Folk som driver med fri oppdragelse eller ofte sier "han bare er sånn" og lar barna virre rundt helt fritt burde miste foreldreretten.
  43. 3 points
    "Det finnes ikke batteriteknologi eller annen utslippsfri energi som tillater praktisk bruk av planende båter i dag. Sannsynligvis ikke på ganske lang tid ennå." Jeg anbefaler artikkelforfatteren å sjekke ut denne linken: https://candelaspeedboat.com/ 30 knops toppfart, rekkevidde på 50 nautiske mil i 20 knop. Alt dette fra en 55kW motor og et 40kWh batteri. Så det lar seg gjøre for de som tenker litt utenfor boksen
  44. 3 points
    Hva tror dere vil skje med skoger og ville dyr når oljen tar slutt? Vi mennesker har ikke teknologi til å være så mange. Hvert menneske trenger en energimengde på 3,5kwh PR dag tilført via maten vår. Hadde vi vert færre kunne vi ha brukt noe an den energien til å lage strøm, jordbruksmaskiner og transport. Vi skal være glad vi har olje inntil befolkningen kommer under kontroll og håpe at våre unge studerer fysikk og finner løsninger som kan gi oss fusjonsenergi eller andre bærekraftige løsninger.
  45. 3 points
    Hva er det realistiske alternativet for verden som helhet mener du? Tatt i betraktning dagens rovdrift på fattige mennesker på jakt etter sjeldne råstoffer som knapt dekker 5-10% av dagens behov. Hva slags rovdrift skulle vi få dersom vi skulle avskaffe 90% av fossilt drivstoff.
  46. 2 points
    Det blir bra! Lenge sidan sist oppgradering. Eg har brukt den nye versjonen på nokre andre forum ei stund og synest det fungerer veldig bra. Pass på at funksjonaliteten til Nye Innlegg/Mine Innlegg osv. blir gode frå dag ein. Erfarte på eitt forum at dette fungerte dårleg i starten og mange brukarar fekk eit dårleg førsteinntrykk. Lag òg gjerne ein liten brukarguide annonsert i toppen som forklarar med bilete kvar du finn dei viktigaste funksjonane. Ha gjerne plussteikn som standardreaksjon i staden for hjarta. Om det er mogleg, tenk godt gjennom korleis standardoppsettet skal sjå ut. Det er unødvendig at 80% av brukarane skal gå inn og endre på ein innstilling for sin profil. Eit eksempel er om listene skal stå som Condensed eller Expanded som standard. Ein detalj eg merka meg på nokre andre forum var at venstrekolonna på alle innlegg (med avatar osv) tok meir plass enn før, så eit kort innlegg på nokre få linjer tok like stor plass som eit innlegg på over ti linjer. I kva grad de kan modifisere dette veit eg ikkje, men mi oppfordring er å ikkje fylle den kolonna opp med meir enn strengt tatt nødvendig. Dette var kun eit "problem" på nettlesarversjonen sidan mobilversjonen har eit anna oppsett.
  47. 2 points
    Ikke for alle nei, men for folk flest. Jo. Det er helt åpenbart når en ser på kjøremønsteret til folk.
  48. 2 points
    Så crowder forfulgte han på nett altså? Det har ikke jeg fått med meg. For det første er det en video, et show, ikke en melding eller noe crowder skrev på veggen hans eller lignende. For det andre, igjen... Han er en komiker. Du tuner ikke inn på showet til en komiker for å bli fornærma vett, da slår du av videoen sant. Så enkelt er det - derfor absolutt ikke diskriminering eller mobbing overhodet.
  49. 2 points
    Hvorfor skal der på død og liv provosere utleier med å skaffe dere en hund? Skaff egen bolig eller flytt til en utleier som aksepterer hund.
×
×
  • Create New...