Gå til innhold

Kulturo: Comeback for Michael J. Fox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man blir vel aldri frisk igjen fra Parkinson? Hvordan holder han seg såpass bra? Er det gjort noen store fremsteg på Parkinson-forskninga?

Nei, foreløpig kan man ikke bli frisk, men det finnes flere medisiner som kan holde sykdommen i sjakk over lengre tid. Har vært borti parkinsonpasienter som fremdels greier seg brukbart og tilsynelatende virker friske etter over 10 år med sykdommen.

 

bo1e: Flere med parkinsons sykdom får et inngrep som fjerner ristinga i hendene, var bl.a et program på TV2 for en tid tilbake hvor en kunstner med Parkinson fikk dette inngrepet og ble kvitt skjelvinga.

 

Jeg håper stamcelleforskninga kommer lenger etterhvert, lovverket i USA har desverre vært et hinder for dette. Michael J. Fox er en dyktig skuespiller og jeg håper han blir å se i flere roller framover på tross av en kjip sykdom!

Lenke til kommentar

Dette var gode nyheter! Michael J. Fox står for noen av mine beste filmopplevelser fra barndommen, da hovedsakelig "Back to the future"-filmene. Forøvrig en filmserie som fortsatt står mitt hjerte nær.

 

Synes det er bra at Michael føler seg såpass bra at han kan jobbe litt igjen.

Skulle gitt mye for å sett en Back to the Future part 4, men det skjer nok aldri. :(

 

EDIT: Både Michael J. Fox og Christopher Lloyd er med i animasjonsfilmen "A Christmas Carol" og hvem regisserer? Robert Zemeckis.

 

IMDB

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar

Er jo stort sett animasjoner han er med på for tiden da.. Men må si jeg er litt overrasket over at han er med på "A Christmas Carol" som blir animert ved hjelp av motion-capture, det må jo være minst like krevende det som å spille i en film.

 

Ser i noen tråder på IMDB at noen tror dette er en "cover-up" for Back to the Future part 4, men tviler vel på det. Hadde vært fett da.

 

Er nok også litt mindre krevende å være med i en eller to episoder av Scrubs enn å spille i en spillefilm..

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar

Selv om back to the future er festlige filmer er det ikke akkurat kvalitetsfilmer med dype characters.

 

Gode skuespillertalenter vil jeg si er de som greier å fremvise karismatiske characters på en overbevisende måte og som alene kan holde hele scener levende og fengende. Og som greier å spille forskjellige characters og deres forskjellige sider med samme høye kvalitet.

Lenke til kommentar

Noe jeg føler Fox har gjort helt siden tv-serie debuten. Strengt talt er det på tv-lerretet og ikke filmlerretet hans beste prestasjoner er å finne. Hans karriere har hovedsakelig vært der og ikke film. Og der er han virkelig i sitt ess også. Han er så karismatisk at han alene fint fungerer som trekkplaster der. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...