Gå til innhold

Kulturo: Comeback for Michael J. Fox


Anbefalte innlegg

Selv om back to the future er festlige filmer er det ikke akkurat kvalitetsfilmer med dype characters.

 

Jeg mener Back to the Future (tenker spesielt på 1ern, oppfølgerne klandrer jeg ingen for å ha blandede meninger om. Selv om jeg mener begge holder mål, og 2ern er på grensen til veldig god) er blant det aller beste som har kommet av underholdningsfilm, og innenfor sjangeren komedie/eventyr, noensinne. Absolutt kvalitetsfilm(er), lekne, spennende og gjennomførte, ekte klassikermateriale.

Når det kommer til Michael J., passer han perfekt i hovedrollen, og har definitivt nok karisma og ferdigheter til å bære filmene.

Hvor dype karakterer trenger man i sånne filmer? Alt som kreves er at de er troverdige, interessante og at skuespilleren makter å gi karakteren personlighet. Sånn sett kreves det litt dybde, riktignok.

 

Flott at MJF prøver seg igjen, han klarer alltid å fenge en, uansett om filmen/serien ikke er allverden, eller karakteren er aldri så lik ham selv. Er han villig til, og i stand til å holde sykdommen i sjakk er det beundringsverdig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...