Gå til innhold

Dette er folkemobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette har jo ingen ting med mest populær å gjøre,det er jo fordi folk ikke tar seg råd til å kjøpe den telefonen de virkelig vil ha.Spør alle disse om de kunne tenkt seg en ny telefon og jeg tipper 9 av 10 ville sagt ja.Tulleartikkel spør du meg.Mest brukte telefoner burde vært overskriften.

Lenke til kommentar
dette har jo ingen ting med mest populær å gjøre,det er jo fordi folk ikke tar seg råd til å kjøpe den telefonen de virkelig vil ha.Spør alle disse om de kunne tenkt seg en ny telefon og jeg tipper 9 av 10 ville sagt ja.Tulleartikkel spør du meg.Mest brukte telefoner burde vært overskriften.

Vel, jeg synes folkemobil er en fint navn på en mobil store deler av befolkingen har.

Lenke til kommentar

Det er ikke spesielt rart at K750i er mest populær.. Husker fortsatt den sommeren Netcom subsidierte K750i med youngtalk for 1kr, da den normalt kostet mye mer.. Da var det rekordtall i porteringer, og jeg tror det er det meste jeg har solgt av en type mobil på så kort tid :p

Lenke til kommentar

Jeg er selv en av de stolte k750i eierene, og jeg synes faktisk ikke at jeg trenger en ny telefon, ettersom jeg ikke syns de nye telefonene tilbyr mye mer enn min nåværende telefon kan. Betale 4000 kr for et litt bedre kamera er noe jeg virkelig ikke ser poeng i..

Lenke til kommentar

K750i var en stor slager, og er enda. Kameraet kan enda holde følge med kameraer i nyere telefoner med flere megapiksler, og det er stor forskjell på linseteknologien på denne og telefoner som foreksempel Nokia 6300. Begge har 2 megapiksler, men kvaliteten kan ikke sammenlignes. Er som natt og dag.

 

Det fins enda folk som tweaker og modder på kamera driveren / softwaren til K750i. Dette har resultert i bedre nattbilder, skarpere bilder, friskere og mer naturlige farger.

 

Er du ute etter grei telefon med kamera uten 3G/EDGE så er K750i enda er bra valg. Bra batteri har den også. K750i satt en ny standard på telefoner fra Sony Ericsson

Lenke til kommentar
K750i var en stor slager, og er enda. Kameraet kan enda holde følge med kameraer i nyere telefoner med flere megapiksler, og det er stor forskjell på linseteknologien på denne og telefoner som foreksempel Nokia 6300. Begge har 2 megapiksler, men kvaliteten kan ikke sammenlignes. Er som natt og dag.

 

Det fins enda folk som tweaker og modder på kamera driveren / softwaren til K750i. Dette har resultert i bedre nattbilder, skarpere bilder, friskere og mer naturlige farger.

 

Er du ute etter grei telefon med kamera uten 3G/EDGE så er K750i enda er bra valg. Bra batteri har den også. K750i satt en ny standard på telefoner fra Sony Ericsson

 

Når man får K810 til 1994,- og K750 til 1699,- eller begge to til 1 kr med binding er det ikke noe poeng i å kjøpe K750 når K810 er mye bedre.

Lenke til kommentar

Min kjære W810i holder fortsatt følge. Sammen med K700i er det de av mine som er med på lista. Modern har K750i og dette er også en veldig god telefon.

 

Dere får spørre pent om Telenor også vil gi dere deres lister så får vi en ganske god oversikt over Norges mest brukte mobiler (evnt. Tele2 og Chess også).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...