Gå til innhold

Kulturo: Charlton Heston er død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
NOOOOES!!!!

Ben Hur må ha vært en av tidenes beste filmer :(

 

På sin tid var filmen dritgod, men som en som er såpass fossil så må jeg si at det var ikke hans fortjeneste.

Lenke til kommentar

En klar liten klippe innen kategorien "filmer omtrent tusen år gamle". Ikke nødvendigvis en kvalitetsskuespiller av dagens standard, men det var heller ikke slik skuespillere var et halvt århundre siden, og i forhold til mange andre eldre skuespillere er han klart en av de som utpreget seg. Han var Charlton Heston ffs!

 

Ellers kan det legges til at jeg faktisk siterte han i en intern tekst på jobben forige uke, noe som er litt av en tilfeldighet. ( "dirty apes" )

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Du har kanskje rett!? Heston var mere en typisk "cornbread american" siluett. Kan ikke minnes at han sa noe fornuftig i uannsett hvilke filmer han deltok i. Kan hende det beste han sa i noen film var det han ikke sa i den siste han litt motstrebende medvirket i.

Lenke til kommentar
Du har kanskje rett!? Heston var mere en typisk "cornbread american" siluett. Kan ikke minnes at han sa noe fornuftig i uannsett hvilke filmer han deltok i. Kan hende det beste han sa i noen film var det han ikke sa i den siste han litt motstrebende medvirket i.

 

 

 

Det er jo en uberkommentar ^^

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg kliner faen meg til med en liten digresjon, og blir det dobbeltpost så er det ikke min feil som vanlig.

 

 

For å hedre minnet om han som nå har tatt kvelden skal bildet av en virkelig hederscowboy få galoppere ut på de evige beitemarker!

 

Når man kikker på bildene av denne karen så kommer man på i hvor mange kvalitetsfilmer han deltok i. Han går det an å savne.

 

GregoryPeckGun.jpg

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Som nevnt et annet sted, om man tar Bowling for Columbine som god fisk angående Heston og baserer sitt inntrykk på han fra den filmen så bør man seriøst gjøre litt bedre undersøkelser.

 

Mannen er for retten til å bære våpen. Synd, ikke en politikk jeg støtter. Men han var også en av de første skuespillerne til å bekjempe rasisme side om side med Luther King. Noe det står respekt av.

 

Om man skal bedømme skuespillere utifra politisk synspunkt så har man misforstått så til de grader. Da vil man få litt sjokk om man sjekker politikken til sine egne favorittskuespillere. At folk går på idioten Moore sin propaganda er jo bare synd, spesielt i en tid hvor man har internett til å få litt nyanser inn i bildet :)

 

http://www.moviemistakes.com/film4308

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...