Gå til innhold

Apple med spillmaskin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det meg som har misforstått ordet patent?

 

Fra artikkelen:

“hand-held units for playing electronic games; hand-held units for playing video games; stand alone video game machines; electronic games other than those adapted for use with television receivers only; LCD game machines; electronic educational game machines; toys, namely battery-powered computer games”.

 

Går det virkelig annå ta patent på dette? Hva med alle de millionene med håndholdte spillmaskiner som finnes allerede? Det blir som å ta patent på å plystre.....

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som sitter med en guffen magefølelse om at dette blir "Gr4nD 3p1C Ph41L"? Pippin, anyone?

 

I sense it as well. Dette er så forbanna meningløst. Apples kunder er ikke (for det meste)gamere, det er video, bilde, lydredigeringsfolk og 14 år gamle jenter som hører på techno på sine sjokkrosa iPods.

Lenke til kommentar

Om apple's kunder er gamere eller ikke har vel ikke noe å si om det lykkes eller ikke. Tingen er om apple kommer til å få spillutviklere til å støtte konsollen, OS X har vel ikke noe særlig spillstøtte. Og så har ikke apple noen spillstudioer så dvs. ingen first party titler med mindre de starter opp noe.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal man på forhånd si at man ikke skal støtte et produkt man ikke vet noenting om, og som for alt vi veit blir bra?

 

Jeg mener, Apple har jo en del gode, revelosjunerende idéer. Hvorfor ikke en skikkelig god spillmaskin?

Når det kommer til konsoller har spillstøtte nesten alt å si, det har apple ingen erfaring med. Men Lil-H får ikke noe som helst respekt fra meg med en sånn holdning. Er det noe jeg hater er det slike holdninger.

Lenke til kommentar
Er det meg som har misforstått ordet patent?

 

Fra artikkelen:

“hand-held units for playing electronic games; hand-held units for playing video games; stand alone video game machines; electronic games other than those adapted for use with television receivers only; LCD game machines; electronic educational game machines; toys, namely battery-powered computer games”.

 

Går det virkelig annå ta patent på dette? Hva med alle de millionene med håndholdte spillmaskiner som finnes allerede? Det blir som å ta patent på å plystre.....

 

 

De ønsker å beskytte varemerket Apple sammen med de overnevnte ordene, ikke ta patent på dem. I artikkelen står det riktig nok (feilaktig) "Apple har sendt inn en utvidet patentsøknad ...", men senere "Apple har ikke kommentert varemerkesøknaden ...". I de engelske artiklene står det klart "trademark applikation" (varemerkebeskyttelse).

Lenke til kommentar

Dette lukter det dessverre ikke godt av. Tror ikke Apple har den slagkraften for å slå inn på et såpass hardt og vanskelig marked som spillmarkedet. Vi gamere er både kresene og krass i kommentarene når ting ikke er som forventet med spill eller spillmaskin.

 

Om navnet blir Iplay eller Iplaywithmyself kan bare spekuleres i men tror uansett Ifail blir navnet etter vært.

Lenke til kommentar
Jeg er på den andre siden meget sikker på at Apple ikke hadde begitt seg ut på det store spillmarkedet, hvis de ikke hadde hatt et genialt konsept!

 

 

det sier jeg meg enig i.

tror det handler mye om distribusjon og prismodell, noe de har bevisst de kan gjennom itunes.

 

iGAME, therfore i am

 

;)

Lenke til kommentar

Hadde ikke noe særlig imot apple og mac før, helt til det ble en sånn motegreie. Irriterer ræva av meg, da det kommer et eller annet fjols fra klassen og skryter av den nye macen sin. Disse personene er som regel mennesker som ikke kan en dritt om hardware, men bare de vet at de har en "teknologisk greie" som er inn, og det holder for dem. Jeg ser først og fremst på mac som et skryteobjekt for homofile og sosser.

 

Men at de skal lage en maskin for spilling også nå.. :nei:

 

..helvete heller!

 

Ser for meg fremtidige store lan rundt i verden, der alle sitter med hver sin skinnende hvite mac.. :nei:

 

...kjenner jeg blir kvalm bare ved tanken..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...