Gå til innhold

Feitere Assassin's Creed til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske gode nyheter, ja. Men det virker som om utvilkerne prøver å opphøye PC-gamere. Men jeg er begge deler, så for meg er det ett fett.

 

Det er vel mer plaster på såret, siden vi måtte vente et halvt år. :p

 

Jaja, gode nyheter, selv om jeg ikke tror at det kommer til å heve spillet til nye høyder, akkurat...

 

Da er det bare å bytte ut pc`en du kjøpte for å spille Crysis med en bedre en.

 

Var det folk som kjøpte PC ens ærend for å spille Crysis? Det var jo et på alle områder bortsett fra det grafiske et middelmådig spill.

Nei, her i gården oppgraderes boksen i skrivende stund som en forberedelse til Age of Conan og Far Cry 2 (og vil holde plenty til Assassin's Creed også). Men for all del, Crysis er fint som benchmarking-verktøy.

Lenke til kommentar
Da er det bare å bytte ut pc`en du kjøpte for å spille Crysis med en bedre en.

 

Hva mener du med det?

 

Spillet krever jo ikke noe mer enn Crysis på å kjøre på "full-pupp", er bare minimumskravene som er litt høyere (på grunn av elendig portering og optimalisering) ;)

 

 

Har du en maskin som drar Crysis med alt på high (og kanskje til og med litt på Very High) så vil du neppe slite stort med Assassin's Creed på maks heller (dog kan det kanskje bli litt for mye om du aktiverer full anti-aliasing og anisotropic filtering)

 

 

 

Nok engang for PC-utgaven av et konsollspill mer innhold, liker denne trenden!

Greit å vente noen ekstra måneder, om vi alltid skal få litt mer innhold i spillet :)

Lenke til kommentar
Noen som veit sysmetkravene?

 

Minimum System Requirements:

* Windows XP or Vista

* 2 GB RAM

* Dual core processor (Intel Pentium D or better)

* 256MB Direct3D 10 compatible video card, or Direct3D 9 card compatible with Shader Model 3.0 or higher

* DirectX compatible driver

* DVD-ROM dual-layer drive

* 16 GB free hard disk space

* DirectX libraries (included)

* Vista compatible sound card

* Keyboard, Mouse

* Microsoft Xbox 360 Controller (optional)

 

Recommended System Requirements:

* Intel Pentium Core 2 Duo, or better processor

* 3 GB System RAM

* ATI HD2900 series, Nvidia GeForce 8800 series, or better video card

* 5.1 sound card

* Microsoft Xbox 360 controller

 

*Supported Video Cards at Time of Release

 

DirectX10 compatible cards, recommended ATI HD2900 series, Nvidia GeForce 8800 series

 

Direct3D 9 card compatible with Shader Model 3.0 or higher

 

 

 

 

 

Hvorvidt det er "offisielt" eller ikke skal jeg ikke uttale meg om.

Syntes det er veldig merkelig å liste opp ting som " * Microsoft Xbox 360 controller" og "5.1 sound card" under systemkrav. Det er vell fullstendig irrelevant for å kjøre spillet ;)

 

For ikke å nevne "Vista compatible sound card", hva har det med saken å gjøre? :roll:

Spillet kan jo kjøres på XP.. Virkelig merkelige systemkrav, tar de med en klype salt :p

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Samma om det blir feitere versjon så har jeg allerede spilt spillet, og det var helt greit spill i mine øyner...

Da slipper jeg å kjøpe ny pc for AC eller den saks skyld crysis!

 

Assassins Creed 2 må imponere mer en 1ern for jeg skal kjøpe AC2

Spillet er bra dem første timene men etter det er det veldigt repretivt

 

og det med att det kommer sutrende konsollfolk hva gjør dere pc folk og kommer til konsolldelen og whiner "får ikke GTA IV" vil se hva GTA IV krever til pc når det kommer... sikkert værre krav en Crysis og Assassins Creed...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...