Gå til innhold

Du bestemmer Gullstikka-vinnere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her syntes jeg det var en del rart.

 

1#:

 

Merkelig at Pro Evolution Soccer 2008 ikke er på listen over beste sports spill, hvert fall når FIFA08 er det.

 

2#:

 

The Sims 2: Bon Voyage, og The Sims 2: Årstider er nominerte til beste strategispill?

Nå er vell de strengt tatt simulator spill, og ikke strategi spill?

Dessuten syntes jeg det å liste opp to utvidelsespakker til ett spill som nominerte som beste strategi er litt feil,

det er jo utvidelser til et allerede eksisterende spill, og ikke fullverdispill i seg selv.

Føler hvert fall ikke at to utvidelser til ett og samme spill, som egentlig ikke burde være under strategi sjangeren burde være der.

 

3#:

 

Hvorfor dukker verken Super Mario Galaxy eller Pokemon opp under årets barnespill?

Lenke til kommentar
Her syntes jeg det var en del rart.

 

1#:

 

Merkelig at Pro Evolution Soccer 2008 ikke er på listen over beste sports spill, hvert fall når FIFA08 er det.

 

Pro Evolution Soccer 2008 er det dårligste PES-spillet på veldig lenge, det er ikke verre enn det. FIFA08 er faktisk bedre enn serien har vært på lenge.

 

 

2#:

 

The Sims 2: Bon Voyage, og The Sims 2: Årstider er nominerte til beste strategispill?

Nå er vell de strengt tatt simulator spill, og ikke strategi spill?

 

Dessverre er det ingen simulator-sjanger, så vi måtte avgjøre om de skulle være i strategi eller åpen klasse, og juryen gikk for førstnevnte. Jeg mener det absolutt kan defineres som et strategispill.

 

Dessuten syntes jeg det å liste opp to utvidelsespakker til ett spill som nominerte som beste strategi er litt feil,

det er jo utvidelser til et allerede eksisterende spill, og ikke fullverdispill i seg selv.

Føler hvert fall ikke at to utvidelser til ett og samme spill, som egentlig ikke burde være under strategi sjangeren burde være der.

 

Det var en debatt om tilleggspakker skal kunne nomineres, men vi ble enige om å gjøre det. Bon Voyage er dessuten et fullverdispill på konsoll.

 

3#:

 

Hvorfor dukker verken Super Mario Galaxy eller Pokemon opp under årets barnespill?

 

Fordi de ikke er på norsk.

 

Etter min mening ren latskap og gjerrighet fra Nintendos side, ettersom alle andre spillprodusenter nå har blitt flinke til å lokalisere sine barnespill til norsk.

Lenke til kommentar
Hvorfor i faen står ikke halo 3 under konsollspill, og hvorfor står heavenly Sword under norskspråkelig?

 

kanskje fordi Halo 3 bare er et oppskrytt møkkaspill som 360 fanboysa kan få kose seg med i fred? =) Har ikke vært borti et tregere og kjedeligere FPS spill på lenge, og det at man ikke dør på headshots e.l. men har et sånt skjold før man kan dø er jo for noobsa selv.. Jeg kan gi 360 noen titler å skryte over, men Halo 3 er LANGT i fra noe spill som noen gang hadde fortjent å vinne noen av kategoriene..

 

slutt å snakk om Halo 3 (Halo-serien generelt) som noe hellig eller hva faen. for det er bare en realitet som finnes for 360 fanboys. sannheten er at det er et middelmådig spill, og jeg kjenner mange fans av Halo 1 og 2 og som sverger til boxen sin som sier akkurat det samme...

 

he he he

Endret av axe_puzzle
Lenke til kommentar

Ja hvorfor i helsikke er ikke Mass effect på listen over konsollspill. Det er etter min mening det absolutte beste konsollspillet i år.

 

Btw, noen som så dette på nrk ifjord? Det var garantert noe av det dårligste jeg noen gang har sett. Folkene som var der hadde absolutt null peiling på spill, og de få som var i salen satt bare og ropte "Yeah, guitar hero!!" hele tiden. Ble nesten flau over å se på det.

Lenke til kommentar
Hvorfor i faen står ikke halo 3 under konsollspill, og hvorfor står heavenly Sword under norskspråkelig?

 

kanskje fordi Halo 3 bare er et oppskrytt møkkaspill som 360 fanboysa kan få kose seg med i fred? =) Har ikke vært borti et tregere og kjedeligere FPS spill på lenge, og det at man ikke dør på headshots e.l. men har et sånt skjold før man kan dø er jo for noobsa selv.. Jeg kan gi 360 noen titler å skryte over, men Halo 3 er LANGT i fra noe spill som noen gang hadde fortjent å vinne noen av kategoriene..

 

slutt å snakk om Halo 3 (Halo-serien generelt) som noe hellig eller hva faen. for det er bare en realitet som finnes for 360 fanboys. sannheten er at det er et middelmådig spill, og jeg kjenner mange fans av Halo 1 og 2 og som sverger til boxen sin som sier akkurat det samme...

 

he he he

 

 

Ein morsom kar du

Lenke til kommentar
Hvorfor i faen står ikke halo 3 under konsollspill, og hvorfor står heavenly Sword under norskspråkelig?

 

kanskje fordi Halo 3 bare er et oppskrytt møkkaspill som 360 fanboysa kan få kose seg med i fred? =) Har ikke vært borti et tregere og kjedeligere FPS spill på lenge, og det at man ikke dør på headshots e.l. men har et sånt skjold før man kan dø er jo for noobsa selv.. Jeg kan gi 360 noen titler å skryte over, men Halo 3 er LANGT i fra noe spill som noen gang hadde fortjent å vinne noen av kategoriene..

 

slutt å snakk om Halo 3 (Halo-serien generelt) som noe hellig eller hva faen. for det er bare en realitet som finnes for 360 fanboys. sannheten er at det er et middelmådig spill, og jeg kjenner mange fans av Halo 1 og 2 og som sverger til boxen sin som sier akkurat det samme...

 

he he he

 

 

Ein morsom kar du

 

javel, og poenget ditt er?? Jeg mener hvertfall det jeg mener. Samma for meg om du sitter å spiller Halo 3 i god tro om at det er verdens kjerne innenfor FPS-sjangern, osv. Men jeg er glad for at jeg slipper å spille det. Men allikavel så hadde jeg blitt irritert om det hadde blitt årets spill på noen som helst måte, for 360, PS3, Wii, PSP, DS, etc har mange bra nok spill for å kunne stenge han Master Chief ute av de listene han ikke hører hjemme på, som f.eks listen over Årets Spill..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...