Gå til innhold

Civilization i fantasy-drakt (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God artikkel. Jeg testet såvidt ut Fall from Heaven I, et halvannen års tid tilbake eller noe sånt. Veldig imponerende mod. Men det var så mye nytt at jeg satt meg aldri helt inn i det. Skulle jo prøvd denne nå men det virker som det er veldig mye som må læres da. Dessuten er jeg litt lei av Civ4 siden jeg spilte det til døde etter release. Ble aldri helt hekta på Beyond the Sword pga det. Men alikevell er det det beste pc spillet jeg har spilt. Og mod mulighetene er mer eller mindre endeløse. Husker SevoMod som en genial mod, men det er lenge siden den sluttet å oppdateres.

Lenke til kommentar

Jaja, da var det på tide å kjøre litt fantasy i Civ igjen :mrgreen: Tror ikke jeg prøvde ener'n, i alle fall ikke fullt ut, men spilte en sabla gjennomført fantasy-mod til Civ3 husker jeg. Gleder meg til å prøve denne! Som noen over her påpeker blir det ganske mye sette seg inn i (som de fleste omfattende mod'ene til Civ), men er det bra er det absolutt verdt det.

 

PS: Artig å se teknologien stopper ved krutt, mens kommandoen "airlift" har fortsatt helikoptersymbol ;)

Endret av Mad Wolf Magnux
Lenke til kommentar
Får se hva det blir til, har forsåvidt alle Civ-spill og ekspansjoner utenom beyond the sword. Da jeg ikke har spillt det noe særlig etter BtS kom, får se om jeg orker å investere i det etterhvert. Vil jo helst ha versjonen av ekspansjonen som er under utviklling.

 

AtW

Tro meg... Liker du Civ-serien så VIL du ha BtS. Jeg føler nesten at Civ 4 har blitt 4.5 med denne. Pakka inneholder mye bra snacks også etter ønsker fra spillerne selv. Anbefales! :thumbup:(men obs, avhengighetsfaktoren øker igjen ;))

Lenke til kommentar

Har spilt en del som ond, men begynner å lure på hva som er målet mitt? Utslette alle gode? Hva med de nøytrale?

 

Noen områder rundt en av byene mine er blitt gjort om til lava-mark også. Hva kan jeg gjøre med det? Og hva gjør forskning på forskjellige magiene? Hva får jeg på necromancy, bortsett fra noen enheter? Merket ingen forskjell på mine adepts...

 

Noen andre gode tips?

 

 

 

Ellers er spillet stabilt og stemningsfullt. Beste mod'en til et spill på lenge :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...