Gå til innhold

Nytt Riddick-eventyr til høsten (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jippi! Forgjengeren var skikkelig god, så dette lover absolutt bra. Lurer på hva plottet blir denne gangen, om "Dark Athena" er et "fengselskip" som du skal bryte deg ut av ..?

 

Uansett, er sikker på at dette blir bra. Dvs, utviklerne har et solid konsept å jobbe med, så mye skal gå galt om resultatet blir dårlig.

Lenke til kommentar
Jippi!  Forgjengeren var skikkelig god, så dette lover absolutt bra.  Lurer på hva plottet blir denne gangen, om "Dark Athena" er et "fengselskip" som du skal bryte deg ut av ..?

Man starter i Buthcer Bay igjen (spillet starter samme måte som i det forrige)

Lenke til kommentar
håper de lager en PC verson som faktisk funker denne gangen. hvis de gjør det blir det nok bra.

8662395[/snapback]

 

Hva skal det bety? Riddick fungerte like godt som ethvert annet brilliant PC-spill på min PC. Det hadde problemer med noen Nvidia-kort, husker jeg, men det ble fikset med patchen. Om du ikke fikk spilt spillet, synes jeg bittelitt synd på deg. Du har gått glipp av et veldig flott spill. :)

Lenke til kommentar
Første var genialt. Håpe dette blir like bra :)

8664273[/snapback]

 

Så vidt jeg har lest så er det jo en remake med ekstra innhold, men blir sikkert moro med bedre grafikk og slikt. Blir nok til å skaffe meg dette da jeg ikke spilte "1'eneren"

8664862[/snapback]

 

Tror du har misforstått. Det er ingen remake. Det er en fortsettelse, som baserer seg på det første spillet.

Lenke til kommentar

Tror du har misforstått. Det er ingen remake. Det er en fortsettelse, som baserer seg på det første spillet.

8664944[/snapback]

 

Så det intervjuet med en av de som lagde spillet og han sa, så vidt jeg forsto, at det ville inneholde historien til første spillet ++, men mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
håper de lager en PC verson som faktisk funker denne gangen. hvis de gjør det blir det nok bra.

8662395[/snapback]

 

Hva skal det bety? Riddick fungerte like godt som ethvert annet brilliant PC-spill på min PC. Det hadde problemer med noen Nvidia-kort, husker jeg, men det ble fikset med patchen. Om du ikke fikk spilt spillet, synes jeg bittelitt synd på deg. Du har gått glipp av et veldig flott spill. :)

8663348[/snapback]

 

det har i vert fall ikke funket på de to maskinene jeg har prøvd det på (som begge burde klare å kjøre X-box porter uten noe problem). jeg regner meg selv som relativt PC kyndig og jeg pleier å få spill til å funke før eller senere. men det gikk rett og slett ikke med Cronicles of riddicks. patchet både spillet, drivere og windows XP, men ingenting hjalp og support siden var ikke akkurat verdens beste. jaja, betalte bare 50kr for det da.

Lenke til kommentar
SBS har rett. Ifølge han jeg kjenner som er i Starbreeze teamet, så er det en remake av originalen, hvor de har lagt til 40% mer singleplayer spilling i en helt ny del i spillet, og lagt til multiplayer.

8664995[/snapback]

 

Huff, så dum jeg er. Når jeg leser Artikkelen igjen, ser jeg jo at det, noe uklart, nevnes. En "ny versjon".

Blir gjerne litt feil å kalle det Assault on Dark Athena da. Virker mer som en oppfølger. 40% er jo forresten ingen ting. Riddick hadde ett svakt punkt: Varigheten. Det var alt for kort. 40% mer spilletid vil jo si 1-2 timer mer spilling. Blir vel litt dumt å betale fullpris da? Vel, joda - det er jo et PS3/X360-spill, og de har jo ikke Riddick fra før av. Likevel... :hmm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...