Gå til innhold

Slutt på spaghetti


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Chargeod kobles deretter til strøm, og lader for eksempel iPod og Nokia samtidig.

 

Liten leif. Var for øvrig ikke noe dumt produkt, men kunne tenke meg å vite hva en slik overgang koster. 325,- for en seks-i-en-lader var jo i utgangspunktet ikke så ille, men jeg kan tenke meg overgangene koster sitt, òg.

Lenke til kommentar
Chargeod kobles deretter til strøm, og lader for eksempel iPod og Nokia samtidig.

 

Liten leif. Var for øvrig ikke noe dumt produkt, men kunne tenke meg å vite hva en slik overgang koster. 325,- for en seks-i-en-lader var jo i utgangspunktet ikke så ille, men jeg kan tenke meg overgangene koster sitt, òg.

8657879[/snapback]

 

Takk for tipset.

P-en på PC-en fungerer ikke så bra, så da glipper det innimellom :)

Lenke til kommentar

Endelig noen som tenker litt smart :)

 

Hvis de nå lager en multi-dockingstasjon med plass til noen enheter og med variable connectors, hadde det vært kjempekjekt! Altså en type boks med en åpning/slisse på midten, der docking-connectorene kunne monteres med variabel plassering. Jeg VET at det er null stress å lage selv, men det hadde vært fint å fått noe cleant og ferdig :)

Lenke til kommentar
Slutt på spaghetti ...

... nå blir det blekksprut i stedet for. :p

 

Kjekk dings. Jeg har en tilsvarende dings for USB med utskiftbare plugger som jeg bruker som lading av flere mobiler (en av gangen) på jobben.

 

Den jeg kjøpte koster 5 dollar (~30 kroner) (inkludert frakt) og kan kjøpes her.

Lenke til kommentar

tror en kunne fått til omtrent det samme om en hadde en usb hub (med ekstern strøm) for hånden og kabler med usb i ene enden...

 

men det jobbes for fullt med "ladeplater" (for mangel av ett bedre ord) hvor en bare kan legge mobilen på. noe som burde bli standard utstyr på hotellrom når standarden er på plass. eller for den del em resonans eller hva det nå var.

 

og kom ikke kina med ett krav om at alle mobiler som selges i det landet skulle bruke mini-usb plug for lading etter hvert?

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

tja, som default kan en usb enhet dra 100mA. men kan også be om mer, opp til 500mA.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Usb#Power

 

det ser ut til at det også finnes noen andre strøm-moduser for usb, on-the-go og "battery charging".

 

spørsmålet er om en usb hub kan tolke disse uten å være koblet til en pc...

 

hmm, "battery charging" er vist en ganske så fersk spesifikasjon. dem kom i mars 2007. så det er nok bare det aller nyeste av maskinvare som støtter den...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...