Gå til innhold

Mac med LED-baklys i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen Mac-kjøpere som bryr seg om prisen, da?

8552633[/snapback]

 

 

Er det noen Mac-kjøpere som bryr seg om prisen, da?

8552633[/snapback]

Haha! enig!

8553036[/snapback]

 

Slike holdninger er bare idiotiske, Macer er kommet ned på et prisnivå som er fullt konkuransedyktige når man ser på spesifikasjoner kontra pris. Samt får man som oftest prisbelønte produkter og ting som funker. Starten på slutten på "rike fagfolk, kreative fagfolk etc"-kurven er begynt og da passer det seg ikke med slike holdninger.

Lenke til kommentar
Sony har allerede noen modeller med LED-baklys.

8551002[/snapback]

Hva er vekten på disse? Er det disse Vaio modellene?

 

 

Synes dette var kjekke nyheter fra Apple :w00t:

 

Håper dette kan få opp produksjonraten for LED belysning. Dette kan jo komme andre produsenter til gode på sikt. Håper overgangen til LED belysning blir meget hurtig for de fleste flatskjermsprodusenter. Dette er en sårt nødvendig teknologisk utvikling i mine øyne (min mening).

Endret av G
Lenke til kommentar
Er det noen Mac-kjøpere som bryr seg om prisen, da?

8552633[/snapback]

Haha! enig!

8553036[/snapback]

 

Slike holdninger er bare idiotiske, Macer er kommet ned på et prisnivå som er fullt konkuransedyktige når man ser på spesifikasjoner kontra pris. Samt får man som oftest prisbelønte produkter og ting som funker. Starten på slutten på "rike fagfolk, kreative fagfolk etc"-kurven er begynt og da passer det seg ikke med slike holdninger.

8553163[/snapback]

 

du lever i en drømmeverden

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Offtopic: Mac kontra PC i pris er blitt sammenlignet ørten ganger det siste året, og Mac ender ikke opp med å bli så mye dyrere. Det er snakk om 400,- kr mer, men så får man samtidig en finere maskin. Dessuten tåler de bærbare Mac'ene veldig mye, og er kjent for å ha en veldig lang levetid (bruker min 8 år gamle Mac enda, og funker veldig fint med Tiger).

 

Ontopic: LED lys ser jeg frem til. Det er dumt med eldre bærbare maskiner som funker bra, men er blitt nesten ubrukelige pga. at skjermen er blitt så blass i løpet av årene. Så jeg håper LED får mye bedre levetid enn LCD :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...