Gå til innhold

TEST: Microsoft Intellimouse Explorer V3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ganske fin mus dette. har brukt den i mange år selv og er meget fornøyd med den. Noe jeg stusser litt over i selve artikkelen, er hvordan musen framstår som enkel, og hvorfor nettopp dette skal være negativt? Jeg trekker fram, sitat: "- Rett og slett litt enkel", som dere mener er negativt. Det virker som det bare er lagt inn der for å markere et synspunkt fra skribentens side. Det er da gjerne slik at "det enkle er ofte det beste", og med tanke på dette er jo nettopp denne musen veldig bra.

Lenke til kommentar

:love:

 

Ja, så enkelt kan mine følelser oppsummeres til gjenoppstandelsen av denne musen. Genialt.

 

Etter min 3.0 gikk heden i fjor vår har jeg brukt en Razer Pro 1.6... som må være det desidert verste jeg noen gang har brukt. Hadde jeg ikke vært så gjerrig hadde jeg nok byttet den ut for leeenge siden, men den kostet vel 600,- når jeg kjøpte den!

 

Tror jeg går til innkjøp av en ny 3.0 mus snart ja. Kanskje jeg bestiller fra komplett.no igjen, da de sist gang jeg bestilte (i 2003) sendte 3 eksemplarer til prisen av 1 (350,-)! Feilsending er gode ting!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

må si meg enig med de fleste her at det er en knall mus. Bruker den fortsatt og er den beste musa jeg har hatt. Sideknappene er litt slarkete kanskje, men venner man seg til dette er det ikke noe problem. I mine øyne mye bedre enn de knallharde sideknappene på razer ihvertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...