Gå til innhold

Diskusjon rundt om det er riktig eller ikke å slå


Anbefalte innlegg

Vel, vet ikke hva det dummeste en jente har sagt til meg er, men etter jeg hadde en litt negativ "episode" med en i gamleklassen min (i sjette klasse, går nå i 1. videregående. Og jeg slo den jenten i fjeset med knyttet neve, og fikk melding med hjem for det.) Selfølgelig etter dette, ringte den BITCHEN av en mor til denne jenten til min mor (jeg hadde allerede fortalt det til mamma) Og det første hun sa, var om VI VAR MED Å SPISE PANNEKAKER?!?!?! Jeg trodde hun skulle kjefte på meg for det jeg hadde gjort, men hun ville visst spise pannekaker.

 

Det viste seg at hun hadde hatt ADHD, uten å behandle det siden hun var liten, så det kan vel være en unnskyldning :p (Så det i avisen en stund etter)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slo du en jente med knytteneve i ansiktet..? Tror ikke det er hun som er rar  :roll:

7459773[/snapback]

Visse jenter fortjener slag. Dere er ikke freda bare fordi dere har fitte vettu.

7459832[/snapback]

 

Sorry, men det må være noe av det dummeste jeg har hørt. Vist ikke jenten slo deg først. ( selv da er det rart ) så burde man ikke slå en jente helt uten videre. Gutter som slår jenter er feige. Er ingen "ære" i å slå en jente i ansiktet.

Lenke til kommentar

>enig med Crazykimmi, man slår ikke jenter! Ihvertfall ikke i en situasjon som du har overtaket. Uansett er det ikke trygt. har sett mange episoder hvor folk har fått juling etter å ha slått jenter. Jeg har blitt slått av jente før selv, men ikke faen om jeg slo tilbake. Jeg la tilogmed armene på ryggen for at det ikke skulle se ut som om jeg gjorde ho noe. Så spar meg for likestillingsgreiene deres, menn er bygde større og sterkere enn kvinner og det skal ikke brukes mot dem

Lenke til kommentar
>enig med Crazykimmi, man slår ikke jenter! Ihvertfall ikke i en situasjon som du har overtaket. Uansett er det ikke trygt. har sett mange episoder hvor folk har fått juling etter å ha slått jenter. Jeg har blitt slått av jente før selv, men ikke faen om jeg slo tilbake. Jeg la tilogmed armene på ryggen for at det ikke skulle se ut som om jeg gjorde ho noe. Så spar meg for likestillingsgreiene deres, menn er bygde større og sterkere enn kvinner og det skal ikke brukes mot dem

7459950[/snapback]

 

Får meg til å tenke på

Lenke til kommentar

Jeg gikk ikke ut fra akkurat det han sa når jeg sa det jeg sa.

 

Men hadde ei jente slått meg hardt i trynet uten noen spess grunn, ja da hadde jeg nok slått tilbake av ren refleks.

 

Edit: har aldri slått en jente før, men det hadde nok skjedd av seg selv om ei slo meg med hensikt av å skade meg.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
At du hadde slått en jente tilbake helt plutselig har jeg vanskelig for å tro at de fleste gutter ville gjort. De hadde seff blitt sint og sjokka. Men for de fleste hadde det ikke vært naturlig og da banke jenten, som hun var en fyr.

7460076[/snapback]

Nå må du ikke overdrive heller da.

Lenke til kommentar
Gutter skal ikke slå jenter. Uansett om hun slo han først. Basta!  :cry:

7460090[/snapback]

Nå er det jo forskjell på å slå og det å kline til a også da.

 

Men nå er ikke jeg den som kommer til å bli slått av en jente med det første heller.

 

Men husker en kompis ble angrepet av en full fjortiss engang. Han gjorde ikke noe med det. Og det endte med at nesten all pilsen han ble knust i det hu slo rundt seg.

 

Da hadde nok jeg heller slått a, kanskje ikke så hardt. Men hardt nok til at a ikke hadde gjort det igjen. Men det beste ville nok bare ha vært å kasta a i bakken.

Lenke til kommentar
I værste tilfelle kan man kanskje legge henne i bakken eller noe. Men en knytteneve i ansiktet er bare brutalt..  :whistle:

7460136[/snapback]

Man kan jo legge henne veldig fort da. hehe.

 

Men jeg trur ikke jeg kommer til å slå noen jente sånn egentlig, når alt kommer til alt. Det blir for ondt. Jeg kan være ond på avstand, men når det gjelder meg selv så får jeg bare dårlig samvittighet =\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...