Gå til innhold

Xbox 360 Bursdagskake!

lektroluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokkerte meg at det manglet noen røde nonstopper fremme på konsollen :p

Haha, år det er sagt så var den kaka der bare heilt knall :wee:

Skrevet (endret)

For ikke å bli stemplet som fanboy ved kaffeborde måtte jeg laga en Sega kake, SNES kake, Playstation 2 kake, Nintendo 64 kake og Wii kake. Vet ikke om jeg kan spise så mye kake :p

Endret av Bear^
Skrevet
Jeg skal bake en nitendo wii kake!

Så skal den reklamere for diskusjon.no når jeg legger den ut rundt på nettet :w00t:

7922071[/snapback]

Det er nå en bakdel med Wii da, konsollen i seg selv er jo ganske liten.....gjør seg dårlig som kake :p

Optimalt sett er nok PS3 den beste kaken, den er størst av current/next gen konsollene :thumbup:

Skrevet (endret)

den kaka så litt dårlig ut da, måtte hatt litt flere detaljer og rundere kanter + at kaka skulle vært sjokoladekake! :dribble:

Endret av Bob_mafia
Skrevet
Jeg skal bake en nitendo wii kake!

Så skal den reklamere for diskusjon.no når jeg legger den ut rundt på nettet :w00t:

7922071[/snapback]

Det er nå en bakdel med Wii da, konsollen i seg selv er jo ganske liten.....gjør seg dårlig som kake :p

Optimalt sett er nok PS3 den beste kaken, den er størst av current/next gen konsollene :thumbup:

7922330[/snapback]

Skal baken i vinterferien :D

Skrevet
grattis til deg då laland...Prøv å tenk på neste års kake :dribble:

7922030[/snapback]

Jo, takk for den! Satser på en replica av Halo 3 legendary edition som kake, da.

Det ville tatt kaka det! (Ordspill ftw :w00t: )

Skrevet

Fikk lyst på kake! søren.. Men, vet hva slags kake blir satt til å lage om en snau måned nå iallefall.. :p Skal bli noe å servere gamle tantene! :D

Vet ikke om jeg vil ha 360 da.. Den "beste" (Ikke start krig pga dette utsagnet..) konsollen min er jo tross alt Wii.. Har mer lyst på en Wii kake.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...