Gå til innhold

EA benekter konsoll-Crysis (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forumet vårt er en flott plass å få informasjon på, men det er ikke slik at besøkende skal være avhengige av å gå inn på forumet for å finne nyheter om det som skjer i spillverdenen. Derfor vil vi alltid skrive artikler om interessante saker, uansett om de allerede har blitt diskutert på forumet eller ikke.

Lenke til kommentar

Det er allerede svart på, men for å si det veldig enkelt:

 

Multi-plattform er det samme som å inngå masse kompromisser.

 

Oi, ble det og det for avansert til at XBox 360 klarer å henge med, ja da hiver vi den featuren i søpla. Skal vi se ... grafikken bare porter vi rett over, ingen legger merke til det likevel. Osv

Lenke til kommentar

No vil jo ikkje PC-versjonen bli påvirka av om det dukkar opp ein konsollutgåve seinare. Dei kjem nok til å gjere ferdig PC-versjonen først. Det er heller ikkje sikkert at det er dei same utviklarane som vil stå bak alle versjonane (kan godt hende det blir som med Far Cry). Rykta seier og at versjonen til konsoll vil bli forskjelleg frå PC-versjonen.

Lenke til kommentar

Dere tenker jammen langt, når ett spill blir utviklet til konsoll, for så å bli portet til PC går det sjeldent bra, mest fordi utvikleren ikke setter av den ekstra tiden det trengs for å gjøre spillet bra. Spillet til konsoll vil være helt ok, spillet til det det ble portet til, altså PC, blir ofte en nedvasket kopi. Når det går andre veien ser jeg ingen grunn til at PC eiere skal sitte å sippe som noen drittunger. Sier ingen her har oppført seg SÅ ille, men det begynner å nærme seg.

 

Har litt lyst å spille crysis, men tviler på min PC greier det. Hadde jeg fått mulighet til å spille det på 360 ville jeg kanskje vurdert det. Det er mest personlig preferanse det går på.

 

At noen kan finne det negativt at flere kunne få lov å spille crysis, eller ett hvilket som helst annet spill, finner jeg ganske merkelig. At noen finner det negativt når det går utover deres spill opplevelse forstår jeg fult og holdent, men det vil det ikke gjøre her. Spillet er ikke laget fra bunnen opp til konsoll, for så å portes til PC for å tjene ekstra, det er laget til PC og kanskje, mulig, blir portet til konsoll senere, uten at PC forbrukerne vil merke noen forskjell.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...