Gå til innhold

Sniktitt på Age of Conan: Hyborian Adventures (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig å få denne artikkelen på Norsk også ? I tilfelle en funksjon der man kan velge mellom Norsk og det andre språket. Enormt slitsomt å lese artikkelen på dette språket.

7156686[/snapback]

Den er på norsk. Du mener kanskje at du vil ha den skrevet på Norges andre skriftmål, bokmål? Beklager, det kan vi ikke tilby. Øystein har nynorsk som morsmål, og skriver derfor på nynorsk. De fleste klarer uansett å forstå det helt fint, hvis de er interessert i stoffet det skrives om.

 

Vennligst hold deres positive/negative kommentarer om målformen i denne artikkelen for dere selv, for å unngå unødvendig avsporing. At artikkelen er skrevet på nynorsk er akkurat like spesielt som at de fleste av oss bruker sokker :-)

Lenke til kommentar

Flott skrevet! :)

 

Kom i Conan stemning nå.

 

Spillet ser nyskapendes ut. Men jeg håper det ikke blir for mainstream. Jeg liker i de fleste tilfeller mainstream spill dårlig.

 

Det store lydbiblioteket i spillet hørtes også svært bra ut.

 

Herlig at også lille norge kan bidra med sitt innenfor spillindustiren.

Lenke til kommentar
Hvilket erfaringsnivå vil være maks og hvor lang tid det tar å komme til det stadiet?

7156825[/snapback]

Maks erfaringsnivå vil være 80. Det vil si att det blir 60 erfaringsnivåer etter att man har tatt steget ut i online verdenen. Tiden dette vil ta er det ingen som vet. Men Funcom har nevnt att det vil gå relativt fort. Tenk bare på att fra 1 til 20 vil det ta omtrent 5-10 timer. Uansett, dette vil bli justert igjennom beta perioden og vi vil få ett konkret svar så fort det blir bestemt. Spillet er nå i "Internal Closed Beta".

Mulig å få denne artikkelen på Norsk også ? I tilfelle en funksjon der man kan velge mellom Norsk og det andre språket. Enormt slitsomt å lese artikkelen på dette språket.

Mulig du kommer fra ett annet land enn norge. Men her i landet så har vi to skriftmål.

Bokmål og nynorsk. Det du har lest nå heter nynorsk. Vil du ha den på dårlig engelsk/dansk/arabisk eller noe i den duren så "copy/paste" hele greia inn på babelfish.

Siste mulighet er kanskje å lære seg nynorsk, sånn litt ihvertfall.

 

OT: Synes artikkelen var bra skrevet og det var et underholdende stykke lesestoff. :)

Men det er jo som du skrev Øystein en hel MASSE mer ved det spillet enn det du rakk å få med deg.

Så videre anbefaling fra meg til folk som vil se/lære mer om dette spillet. Dra over til den offisielle siden og les mer om spillet.

 

Samt dra innom disse stedene også:

bymitra.com <--- Her vil man finne en massevis av filmer fra spillet.

conan.ch <--- Her vil man finne endel DEV quotes. Som kommer fra AoC forumet. Mye å lære der også.

aocinformer.com <--- En like så god side som de over. Men her vil man kunne registrere seg og få tilsendt Newsletters som er laget fra communitiy selv.

 

Nå har jo Funcom endelig fått til newsletter selv.. Dette kan man finne og regestrere seg på den offisielle siden.

Lenke til kommentar

LOL! Ordet for archetype var morsomt. Er det virkelig arketype/arketypar det heter på nynorsk?

 

Jeg måtte bare kommentere det som en kuriositet. Jeg har ingenting imot at folk skriver på nynorsk sålenge dette er morsmålet. Vi må jo være glad for mangfoldet vi har i Norge, selvom det krever litt tilvenning av og til.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Nynorsk er et flott språk. Jeg er selv en nynorsk bruker (selv om jeg pleier å skrive bokmål på forum + jeg er i danmark som vrir meg vekk fra nynorsken til den ekle bokmålen) Nynorsk er (synest jeg) er et mer harmonisk språk. Hvorfor kan ikke bare norge bestemme seg for ett morsmål. Sidemål er dritt.

 

Men OT:

 

Artikkelen var flott skreve, men jeg (som noen andre) savnet litt generell info om level og betaling. Men Savnet var egentlig ikke så stor, for jeg visste det før jeg leste denne artikkelen =D

 

Gleder meg til dette spillet noe sykt! At de endelig klarer å lage et MMO som går vekk fra trykk-og-sepå slosskampene, TAKK! (ja jeg vet det finnes andre spill som har det og) Og det med siege og ta over byer minner meg om Lineage2 og Face of Mankind. Her kunne man påvirke spilleverdenen med rå makt. Håper AoC gjør dette på en god måte.

 

Noen som vet sider med informasjon til klassene? regne med at det ikke er komt ut enda, men lov å spørre.

Lenke til kommentar
OT: Synes artikkelen var bra skrevet og det var et underholdende stykke  lesestoff. :)

Men det er jo som du skrev Øystein en hel MASSE mer ved det spillet enn det du rakk å få med deg.

7157574[/snapback]

Nah.. Synes ikke det var off topic, oophus :) (Edit: Ah.. folk bruker OT for on også.. silly me)

 

Enig i dere begge skriver, men artikkelen var kanskje litt for nybegynnere iforhold til AoC (jeg har lest dette med de første 20 levlene, etc. endel ganger nå :)

 

Jeg må innrømme at jeg ikke tok kaffe-alegorien (selvom jeg har litt kjennskap til ratingen på amr. spill). Noen som kan gi meg et hint? Regner med at det ikke har noe med Java å gjøre... hehe.

 

AoC har utrolig potensiale, og jeg må innrømme at jeg følger det daglig. Alikevel prøver jeg å være realistisk (ikke så lett med det potensialet :dontgetit: ). Det er vanlig utviklere selger skinnet før bjørnen er skutt. Det sies f.eks at Blizzard lovte siege engines til WoW........

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...