Gå til innhold

World of Warcraft i South Park (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette blir bra, selv om jeg ikke liker wow.

 

flere enn meg som har merka at det er ute 7 epidoser av south park sesong 10 allerede ja

6990753[/snapback]

 

Kan jo hende at wow får skikkelig tyn. South Park er ofte ikke så snille med de som er med i serien. Selv om wow-folka har "jobbet sammen med dem for å få det til".

 

Selv håper jeg at wow får "The Tom Cruise treatment" av Stone og Parker. Er ikke noen wow-hater, men jo mer ondskapsfullt det blir, jo mer morro blir det som regel.

Lenke til kommentar
Når kommer denne episoden ut i usa/hvorsomhelst for første gang?

 

Slik jeg kan "kjøpe" den med en gang.

6991155[/snapback]

 

Her er litt mer info:

 

Epioden vil hete "Make love, not warcraft".

 

Her er et lite sammendrag fra Mr. Twigs net:

"The Massively Multiplayer Online game, World of Warcraft comes to South Park and the boys dedicate their lives to defeating an insane gamer and saving the World of Warcraft." :ph34r:

 

I følge samme kilde er det 1 dag, 11 timer og 39 minutter (nå er min klokke 16.23) til episoden blir vist.

Lenke til kommentar
jeg anbefaler å følge med på den offisielle(og lovlige) southparksida mrtwig.net

der dukker episode opp etter hvert som de kommer :)

6991350[/snapback]

 

Wow (pun intended), er den siden lovlig? Det visste jeg ikke. Trodde den var ulovlig. Jeg har jo lest at Matt Stone og Trey Parker er for fildeling og nedlasting av sine egne programmer, men trodde ikke at de hadde fått med Comedy Central på det. Nu vel, du hører ikke meg klage. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...