Gå til innhold

World of Warcraft i South Park (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe..bra episode. Men lurer på om Blizzard angret på at de var med på å lage episoden. Er jo ikke akkurat skryt det South Park forfatterne gir. Kanskje litt overdrevent det i episoden da. Når jeg spilte måtte jeg aldri rope på mamma etter potte fordi jeg hadde diare..:p

7017661[/snapback]

all reklame er god reklame :)

Lenke til kommentar
Masse nye animasjoner også med :) Litt skuffa over at de har endre voiceactor til Cartman, har ikke sett South Park på lenge :( "Uber Pwnage dude"

7017493[/snapback]

 

 

Hva du mener med ny voiceactor til Cartman ? Det er vel Trey Parker som har snakket for Cartman siden starten av South Park, og i denne episoden?

Lenke til kommentar
Hehe..bra episode. Men lurer på om Blizzard angret på at de var med på å lage episoden. Er jo ikke akkurat skryt det South Park forfatterne gir. Kanskje litt overdrevent det i episoden da. Når jeg spilte måtte jeg aldri rope på mamma etter potte fordi jeg hadde diare..:p

7017661[/snapback]

 

Det var vel egentlig ingenting negativt om World of Warcraft i denne episoden som jeg kunne se?

Lenke til kommentar
Hehe..bra episode. Men lurer på om Blizzard angret på at de var med på å lage episoden. Er jo ikke akkurat skryt det South Park forfatterne gir. Kanskje litt overdrevent det i episoden da. Når jeg spilte måtte jeg aldri rope på mamma etter potte fordi jeg hadde diare..

 

Jeg er ikke en wow spiller, har tidligere prøvd det, men ikke spilt det "skikkelig". Jeg må fortsatt si at den episoden var helt genial, kun pga de elementene episoden fokuserer på. I mine øyne taper Blizzard ingen ting på den episoden der, snarere tvert imot! Uansett om man spiller andre spill, vil en kunne kjenne seg igjen i den episoden. Det er vel heller kulturen som har oppstått spillet fokuserer på. -og jammen treffer de spikeren på hodet!

 

-Og hvis du tror poenget med den episoden var å poengtere at wow spillere driter i potte, tror jeg du seriøst må ta deg en lykkepille ^^

 

Jeg vil ikke spoile noe, men den er absolutt verdt å se og det er utrolig hvor gode poeng episoden har.

 

Victurus!

Endret av victurus
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...