Gå til innhold

Messenger får alarmknapp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan fungere om de som trykker for morroskyld blir straffet i form av bøter/fengselstraff. Det er jo faktisk ganske alvorlige beskyldninger man blir å gi ved å trykke på den knappen.

 

Om barn under kriminell lavalder trykker på knappen på tull må nødvendigvis voksne som har ansvar for barnet stå til ansvar for barnets handlinger.

 

Antakeligvis blir dette vanskelig å gjennomføre i virkeligheten.... desverre.....

Lenke til kommentar
Det kan fungere om de som trykker for morroskyld blir straffet i form av bøter/fengselstraff. Det er jo faktisk ganske alvorlige beskyldninger man blir å gi ved å trykke på den knappen.

 

Om barn under kriminell lavalder trykker på knappen på tull må nødvendigvis voksne som har ansvar for barnet stå til ansvar for barnets handlinger.

 

Antakeligvis blir dette vanskelig å gjennomføre i virkeligheten.... desverre.....

6734524[/snapback]

 

Spørsmålet er bare om unger osv. som bruker MSN forstår konsekvensene av å trykke på knappen for moro skyld.

Lenke til kommentar
Kanskje en skikkelig kampanje så ungdommer og drittunger skjønner at de ikke skal trykke uten at det er grunn for det?

6734539[/snapback]

Tvilar på at dei vil få det til.

 

Ein i Norge trykker på knappen, politiet i Storbritannia får alarm, dei kontakter politiet i Norge, politiet får IP-adressa og henvender seg til internettleverandøren, får utgitt adressa til vedkommande. Politiet tar turen til Haugeveien 34 og finner Ole databruker på 12 år sitte på MSN og prate med ein kompis.

Skal dei liksom fengsle han, gi han ei bot? Rykke ut på alle sånne hendelsar? :roll:

 

Eg har meir tru på ein kampanje som gjer barn meir varsame og oppmerksame på framande.

Lenke til kommentar

Håper folk bruker dette riktig, jeg ser når jeg er på chatten av og til så ser jeg mye rart som skrives i selve chatte vindue.

og mange unge jenter blir utsatt for dette, håper alle de pedofile får sin STRAFF for dette, er det noe jeg ikke liker så er det dette opplegge på chatt/msn!

Lenke til kommentar
Hvem er "Henrik"av de på illustrasjonsbildet i arikkelen?

6734731[/snapback]

 

Hahaa, en transvesitt :!:

6734861[/snapback]

 

De spiste lunsj kl. 1500, og jeg har enda ikke spist... :cry:

 

Men jeg synes de bør utvide konseptet med voldsalarm, typisk: "Which crime would you like to report? Press the black eye-button for assault, the fire-button for arsen etc."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...