Gå til innhold

Tilbakekaller batterier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har registrert meg, men det er rimelig uaktuelt å leve uten batteri inntil det nye kommer.

Håper det nye varer litt lenger.

6678407[/snapback]

Slik jeg forstod det på hjemmesiden til Dell, så vil du sammen med nytt batteri få instruksjon om hvordan det gamle skal kastes :) I beste fall får du ett ekstra batteri.. kan ikke si at dette bekymrer meg veldig, sannsynligheten for at noe skjer er nok veldig liten.

Lenke til kommentar

Dette var jo egentlig ganske genialt. Nytt batteri til meg :)

 

Please allow up to 20 business days for delivery.

 

Note: Replacement batteries for P/N M3006 and H3191 are on extended lead times. Please allow up to 75 business days for delivery.

 

Virker som det er endel som vil ha nytt batteri.

Endret av Mr-CEO
Lenke til kommentar
Mitt batter hadde id: C5447 som akkurat falt utenfor den nærmeste modellen som er C5446. Så jeg vet ikke hvor trygg jeg føler meg egentlig. Hva er forskjellen på de to lissom som gjør mitt batteri trygt?

 

*krysse fingra*

 

AKIRA

6678509[/snapback]

DU må nok vente til ett par batterier med din ID har eksplodert :) Nope, de har nok funnet årsaken til hvorfor batteriene har begynt å brenne, identifisert komponenten og funnet ut hvilke serier denne komponenten(antageligvis produsert av en underleverandør med høy feilrate) er brukt i. Tror du kan føle deg like sikker som alle andre som har bærbare som batteriene ikke har blitt tilbakekalt. At dette kun rammer Dell er usannsynlig, så det er sannsynligvis endel OEM leverandører som velger å ikke gjøre noe her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Sendte inn 30 batterier som vi hadde tenkt å kaste her jeg jobber. Alltids greit med noen ekstra. :green:

 

 

edit: :!: Jobber sammen med Kilko.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Hvordan kvitter man seg med batteriene? Kan man f.eks levere de på elretur? Jeg skulle gjerne hatt en av LiIon-cellene i ett av batteriene.

 

Ellers så lurer jeg på hva de vil erstattes med for å bli brannsikre? NiMH-batterier? (Så vidt jeg har skjønnt vil det alltid være fare forbundet med LiIon-batterier)

Lenke til kommentar
Hvordan kvitter man seg med batteriene? Kan man f.eks levere de på elretur? Jeg skulle gjerne hatt en av LiIon-cellene i ett av batteriene.

 

Ellers så lurer jeg på hva de vil erstattes med for å bli brannsikre? NiMH-batterier? (Så vidt jeg har skjønnt vil det alltid være fare forbundet med LiIon-batterier)

6679331[/snapback]

 

De aller fleste el-returordninger har jo kasser for batteri. Trenger du ett slikt batteri til å plukke celler fra kan jeg sende deg ett, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...