Gå til innhold

Først i Norge med 3D-brikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og for dette kommer jo ikke til å gjøre at allerede elendig batteritid bare blir dårligere.. Neeeida.

5493091[/snapback]

Faktisk gjør det ikke det. GoForce prosessoren bruker veldig lite strøm, og den tar over oppgaver som CPU'en til telefonen ellers måtte ha gjort...

 

Kanskje undersøke litt før du kommer med flåsete uttalelelser?

 

Jeg har GF4800 i PC-en  :dontgetit: 

Her snakker vi om GoForce 4800, ikke GeForce4 Ti4800

 

Her er forresten produktsiden til GoForce 4000-serien

http://www.nvidia.com/page/goforce_3d_4500.html

Lenke til kommentar
Raptor,24/01-2006 : 23:46]
og for dette kommer jo ikke til å gjøre at allerede elendig batteritid bare blir dårligere.. Neeeida.

5493091[/snapback]

Faktisk gjør det ikke det. GoForce prosessoren bruker veldig lite strøm, og den tar over oppgaver som CPU'en til telefonen ellers måtte ha gjort...

 

Kanskje undersøke litt før du kommer med flåsete uttalelelser?

 

 

 

Vel, flåsete utalelse? Neppe.. Jeg har ingen dokumentasjon på at en slik brikke vil trekke mere strøm, men har du dokumentasjon på det motsatte?

Jo mere som puttes inn jo mere strøm vill kreves. Det er tankegangen min.

Og tanker må man vel få lovt å gi uttrykk for uten å bli skutt?

 

Men kan du komme med dokumentasjon på at en slik brikke ikke vil gjøre en allerede dårlig batteritid på Sony Ericsson sine telefoner dårligere, så tar jeg gladelig i mot den infoen.

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
Og her er resultatene fra jbenchmark. Ser bra ut.

 

Og SXG75 sine poeng.

 

Det ser ut som om at W900i er kongen på haugen akkurat nå.

5491489[/snapback]

 

Virker som om Siemens sin brikke er fraværende. Telefonene gjør det så dårlig i denne testen at du kan lure på om den fungerer.

5494139[/snapback]

 

hvis du ser på andre mobiler se k750 eks er den like 'dårlig'

Lenke til kommentar

Den siste utgaven av jbenchmark kan jo sammenligens med 3Dmark-06. Der scorer de siste skjermkortene mest poeng siden disse inneholde siste versjon av siste teknologi, og slik er det jo også med den siste jbenchmark. De siste mobilene scorer høyest.

 

Et problem med spill på mobilen er at den krever at skjermen er stor. Det er ikke et problem i seg selv at skjermen er stor, men mobilene blir også større når skjermen er stor.

Husker når jeg handlet min S700i med en gang den kom. Alle mente den var altfor stor. Jeg argumenterte med at grunnen til det var at skjermen var stor og at den var designet som et kamera. Morsomt at de skjermene som nå blir standard har jeg levd med 1 år :. Merket hva skjermen gjør for spill når jeg testet mindre mobilerskjermer på spill, det var en annen opplevelse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...