Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-penger til lett-mc..

-aksja..:p kan tjene litt på d vettu..

-ny mus og tastatur

-kanskje no dilldall til soverommet..;)

-klær, hvis jeg for velge de ut selv..

 

EDIT: kom på noe mer nå..:p

 

-Juiced(et bilspill)

-det byeste grand turismo spillet

-nfs(u?) most wanted

-ratt og pedaler til ps2 og pc

 

denne lista kan bli laang etter vært..;)

Endret av ssswopp
Lenke til kommentar

For å si det slik. Hvis jeg sier til mutter at jeg ønsker meg penger, og jeg får det kan jeg kjøpe akkurat det jeg vil.. Om det er upersonlig, so what? Jeg har ikke et kjempe anstrengt forhold til jul, og tar det heller ikke så veldig høytidlig. Det er ikke gavene/pengene jeg får som står i fokus. Det som teller er at man har det hyggelig og koser seg med god mat og godt selskap av folk man liker.

Det er min mening. Blir glad uansett :)

Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg ikke noe serlig til jul i år egentlig.

Grunnen er at jeg har alt jeg trenger egentlig, å ønske seg noe bare for å få blir litt feil.

Derfor har jeg sagt i fra at jeg i år ikke vil ha noe store greier til jul, men at det er nok med at vi har det koselig ilag.

Noen synes sikket at dette er helt på trynet, og at det alltid er noe man kan ønske seg, men faktum er at jeg ikke føler for å bare ønske meg noe, helt overfladisk.

Julen er trossalt mer en bare gaver. :)

Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg ikke noe serlig til jul i år egentlig.

Grunnen er at jeg har alt jeg trenger egentlig, å ønske seg noe bare for å få blir litt feil.

Derfor har jeg sagt i fra at jeg i år ikke vil ha noe store greier til jul, men at det er nok med at vi har det koselig ilag.

Noen synes sikket at dette er helt på trynet, og at det alltid er noe man kan ønske seg, men faktum er at jeg ikke føler for å bare ønske meg noe, helt overfladisk.

Julen er trossalt mer en bare gaver.  :)

5076657[/snapback]

 

 

kloke ord!! :thumbup:

er helt enig med deg jeg, men jeg bruker julen og bursdag til og ønske meg(og forhåpentligvis få) det jeg ikke gidder og kjøpe meg selv..

er som oftest ganske sparsom av meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...