Gå til innhold

En liten undersøkelse om alder og fraksjon


Alder og fraksjon  

842 stemmer

  1. 1. Alder og fraksjon

    • Under 16 og Alliance
      70
    • Under 16 og Horde
      53
    • Over 16 og Alliance
      415
    • Over 16 og Horde
      304


Anbefalte innlegg

Enda en alder-relatert tråd fra min side. Denne gangen er jeg ute etter å se hva dagens ungdom kaller hjem.. Orgrimmar eller Ironforge.

 

I tillegg til å stemme på pollen, vil jeg gjerne at du svarer på følgende spørsmål:

 

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

Edit: glemte nummer 5. Visste at det kom til å bli tatt opp, så hvis folk som allerede har svart kunne redigere innleggene sine og legge det til, hadde det vært O-O-fint.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er du?

17

 

Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

Alliance

 

Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

Japp

 

Hvorfor valgte du den faksjonen?

Fordi den guilden jeg allerede var medlem av under betaen valgte alliance

 

Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Jeg synes ikke horde er noe mer onde enn den ekle dansen til human male... Men jeg har ikke lest noe spesielt mye Warcraft-historie, bare spilt en del Wc2

Endret av Arrosiach
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

 

-21

 

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

 

-Alliance

 

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

 

-Nei, kjennte ingen som spilte når jeg kjøpte wow.

 

 

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

 

-Good or Evil? Good så klart..

 

5.Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

-Har spillt wc1,wc2,wc3,wc3 exp...men ikke lest noe mer utover det..

Endret av Marsan
Lenke til kommentar

For min del blir svarene følgende:

 

1. 25 år.

2. Horde.

3. Nei, hadde ingen nære venner som spilte WoW da jeg begynte.

4. Pleier å foretrekke underdogs, både i spill og ellers (He-Man, G.I. Joe, M.A.S.K, Star Wars, etc.). Fikk inntrykk av at alle skulle være Alliance, og da ble det Horde. Sitter også med det inntrykket at svært mange unge mennesker holder seg på Alliance-siden, og det gjorde valget enda lettere.

5. Nok til å vite at ingen av partene kan kalles verken onde eller gode.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du? 14

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)? Alliance

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon? Ja

4. Hvorfor valgte du den faksjonen? Pga venner spilte Alliance

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft? Har ikke lest mye, kun spilt WC3

Lenke til kommentar

22 år

Alliance

Nope

Tja, jeg er vel en av de som affilierer seg med karakteren. Jeg spiller på Earthen Ring (RP) og klarer ikke heeeelt å sette meg inn i rollen som orc/tauren/undead/troll. Dessuten: det er jo rimelig klart hvilken faksjon som vil vinne i lengden ;)

 

Edit: Og ja, jeg har lest alle Warcraft novellene. Horde er ikke nødvendigvis onde, bare... misguided. Men, de har ingenting I Azeroth å gjøre.

Endret av elf_man
Lenke til kommentar

1. 19år

2. Alliance

3. Nei

4. Jeg syntes de så mest gjennomført ut (les: ikke stygge å se på)

5. Jeg mener at historien har utviklet seg til noe mer enn "de gode mot de onde" Hver faksjon kjemper for hva de tror på. Ingen er onde i den sammenheng.

 

Kanskje bortsett fra undeads. Syntes nesten de er den eneste rasen som kan kalles onde.

Lenke til kommentar

Alright...

 

1. 17 år

2. Horde-frelst

3. Niks, iblant vennegjengen er det bare jeg som er hyped på Horde

4. Første horden var en tauren druid. Hadde lest lenge om spillet før jeg fikk det, hadde bestemt for at druid skulle jeg være. Synes Tauren så fetest ut, samt at racialene deres utklasserte nelfenes. Synes horde-siden var dritfet, og fortsatt slik!

5. At Alliance er gode, og Horde er onde, kan vel tolkes på flere måter. Begge sider har jo gjort faenskap og gode gjerninger. Ja, jeg har lest historien, spilt spillene. Men selvfølgelig, det er jo hordes som ser ondest ut :evil:

Endret av ObliVioN =]
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

17 å¨r

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

Alliance

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

jepp

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

fordi vennene mine hadde valgt den

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

prøver å finne ut av noe i historien ved å spille WC3 når jeg har tid.

Lenke til kommentar

1. 24 år på lesten her

2. Startet med alliance siden en del venner var det, har noen horde alts, men dør av kjedsommelige omgivelser :|

3. Ja, de hadde guild etc når jeg starta.

4. se to over^^

5. Horde er "onde" siden de er fienden vår, vica verca for horde regner jeg med, ja har lest loren

Lenke til kommentar

1. Snart 17 :p

 

2. Horde

 

3. Ja, men stor sjanse for at eg ville valgt horde uansett.

 

4. Venner, kuleste utsende på personene, ogrimmar og muligheten til å drepe gnomes.

 

5. Har lest den og nei mener ikke at noen er mer onde en dem andre.

Endret av Zippio
Lenke til kommentar

1. 18 år gammel (straaks 19)

2. For the Horde!

3. Jepps, de jeg starta sammen med begynte som Horde, dermed valgte jeg også Horde.

4. Tja, fordi kameratene mine begynte som horde, måtte jeg følge på. Dessuten så er Undeads kuleste rasen i spillet ;)

5. Jeg er snill, jeg spiller Horde, konklusjonen blir at Alliance er onde. KOS! Nei, jeg har ikke kommet så lang at jeg har fått lest bakgrunnshistorien til WoW enda (kanskje på tide snart?)

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

18.

 

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

Horde.

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

Nei, egentlig ikke.

 

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

Spilte alliance i beta, og ville ha forandring. I tillegg fikk jeg inntrykk av at alle fjortisser kom til å flokke seg til alliance.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Har bare spilt WC3, og litt WC2, og ut fra det så har jeg ikke inntrykk av at noen av dem er onde.

Lenke til kommentar
1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

1. 32

2. Alliance

3. Nei, De vennene min som spiller Wow valgte horde, pga en venn av dem igjen syntes det var kult å være undead. Jeg nektet plent å spille Horde. I den siste tid har han som er min beste venn joinet meg på alliance siden og vi spiller sammen nå. Dem andre spiller ikke lenger tror jeg.

4. Fordi jeg alltid velger det som ligner mest på meg selv. Jeg spiller med innlevelse og klarer ikke spille noe som jeg syntes er stygt. Og rent filosofisk så setter jeg i utganspunktet mennekser over alle andre raser. Jeg annser mennesker som verken gode eller onde, men jeg anser også mennesket som "herskerrasen" over alle andre raser

5. I wow-spillsammenheng så anser jeg menneske som dem "mest" gode. Bakgrunnshistorien til wow-spillet anser jeg som litt "propaganda" for å få folk til å velge horde-siden pga ballanse i spillet. Jeg biter ihvertfall ikke på den! Men som jeg tidligere har poengtert, så betyr ikke god/ond så mye for meg, da jeg hadde spilt på alliance-siden uansett. Når dette er sagt, så tar jeg self i utganspunkt at ingen som lager spill lager mennesker som direkte onde. Nettopp pga at mennesker ikke er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...