Gå til innhold

En liten undersøkelse om alder og fraksjon


Alder og fraksjon  

842 stemmer

  1. 1. Alder og fraksjon

    • Under 16 og Alliance
      70
    • Under 16 og Horde
      53
    • Over 16 og Alliance
      415
    • Over 16 og Horde
      304


Anbefalte innlegg

1. Hvor gammel er du?

- 21 år

 

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

- Jeg startet på Burning Blade som horde, men gikk etterhvert over til Azjol-nerub (PvE) og spiller der på Alliance.

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

- Ja.

 

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

- Burning Blade: Spilte Alliance i betaen, derfor ville jeg prøve horde.

- Azjol-nerub: Spilte horde på BB, og da måtte jeg ha litt forandring og prøve alliance på denne serveren... :p

Dessuten valgte mine venner alliance på denne serveren, og da ble valget enkelt.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

- Mener ikke at noen er verken gode eller onde. Begge sider sloss for det de mener er rett.

Endret av ZiggWarth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. 16 i dag faktisk :D

 

2. Horde

 

3. Ja, ville gått Alliance om de var det, men ville helst være Horde.

 

4. Liker bedre å spille som Horde siden de pleier å være ''underdogs'' (ikke på min server, Skullcrusher), og de blir ofte sett på som de onde (selv om de ikke er det, tja, undead kanskje).

 

5. Ingen er onde eller gode, har lest historien og spilt ca halvparten av WC3.

Endret av Ikesadum
Lenke til kommentar

1. 22

2. Alliance

3. Ja, kjente bare en person som spilte helt fra starten av, og han fortalte meg om at dersom jeg ikke valgte alliance så kunne jeg ikke snakke med han og få hjelp ingame, derfor ble det et ganske naturlig valg. Egentlig ville jeg være en Orc.

4. Som nevnt over.

5. Jeg så på Horde som de onde før, ikke nå lenger, har ikke lest noe spesielt av historie, men det er det lille jeg har lest som fikk meg til å se annerledes på ting.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

- 19 år

 

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

- Jeg har alltid vært en "Horde-guy", så valget var egentlig lett.

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

- Hadde muligens valgt alliance hvis jeg hadde mange venner som spilte alliance, men jeg valgte en server hvor jeg ikke kjente noen fra før, så det ble Horde.

 

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

- Alltid likt Horde bedre enn Alliance :p

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

- Ingen av dem er hverken gode eller "nde...

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

 

1. 19 år (om 5 dager)

2. Alliance

3. Nei

4. Etter å ha prøvd ut både alliance og horde, fant jeg ut at jeg ikke likte questene til horde, og stort sett egentlig bare likte night elves og startstedet dems (derfor drar jeg med meg dwarf/gnome/human alt tilbake til Teldrassil), jeg går ut i fra at jeg er en alveelsker.

Så klart, om blood elves kommer til horde, eller som en tredje faksjon, kan det jo hende jeg reroller ^_^

5. Jeg mener det ikke, og har likevel lest så og si all bakgrunnshistorie/lore jeg har kommet over :)

Lenke til kommentar

1) 14 år (snart femten. Takk gud for det.. Hater fjortissrollen)

 

2) Jeg har valgt Horde (før var det alliance men jeg spiller ikke på dem lenger)

 

3) Venner hadde ingenting å si på valget

 

4) Horde fordi det er så mange "drittunger" på alliance. Og rettogslett jeg elsker undead. Er det rart at i alle de sikkert 15-20 battlegroundfightene jeg har vært med på så har Horde vunnet 3-0? Vi knuser dem hver gang.

 

5) Jeg vet en del om historien på grunn av at jeg har spilt WC 2 og 3 (har prøvd 1eren for lenge siden). Horde er ikke ond, Alliance er ikke god. The Burning Legion derimot er nasty.

 

En annen ting for at jeg valgte Horde er at IF lagger utrolig mye mer enn Orgrimmar og alt er tøffere på Hordesiden.

Lenke til kommentar

1. 18 år

2. Spiller horde.

3. Spilte ally først pga venners valg. Nå spiller jeg horde på en server uten noen kjente :<.

4. Hordeklassene er mye stiligere, i tillegg til at jeg var drittlei alliance. Kanskje uheldig servervalg, men følte at det var mest drittunger på ally-siden.

5. Vet nok til å vite at det ikke er svart/hvitt.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

- 21 år gammel.

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

- 90% alliance.

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

- Ja. Vennegjengen planla at de som logget seg inn først fikk velge faksjon. Vi var splittet omtrent fify-fifty, og dessverre var det de som ønsket alliance som kom inn først.

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

- Se ovenfor.

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

- Ja, jeg har lest litt av historien. Hvem som er gode og hvem som er one kommer vel litt an på hvordan man velger å se det, men jeg føler meg bedre når jeg spiller som human enn som undead.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

 

25 år :cool:

 

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

 

Alliance

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

 

Ja, de jeg kjente på forhånd var alliance (spillte horde på us server til eu kom, pga kamerat der som var horde)

 

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

 

Litt pga jeg ikke liker arkitekturen og modellene til horde, litt pga alliance er de "gode"

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

Ja, lore er gøy. Synd det ikke er noen storyline i WoW. De skulle hatt en sånn quest rekke som det var i Guild Wars

Lenke til kommentar

1. Er snart 20.

2. Spiller mest for alliance. Main chars er night elf og human.

3. Ja, var i alliance guild fra beta av.

4. Ene og alene på grunn av guild. Hadde jeg ikke hatt den tror jeg det hadde vært hipp som happ.

5. Vet godt nok til at begge strever etter å finne sin plass i Azeroth, selv Forsaken. Noen har kanskje litt mørkere betonte intensjoner enn andre, men ingen er snillere enn andre.

Lenke til kommentar

1: 38

2: Horde (99%)

3: Ja.

4: Kona startet først og hadde valgt horde.

5: Ingen av dem er "onde" og ja, jeg har lest bakgrunnshistorien samt spilt wc2 og wc3. I det hele tatt synes jeg forbindelsen med Warcraft-serien er syltynn og veldig dårlig gjennomført. Blizzard har gjenbrukt rasene og noen av heltene for å få drahjelp av det sterke Warcraft-merkenavnet.

 

Velvel. Jeg drar visst opp snittalderen ganske mye.

Lenke til kommentar

1. er 14 år

 

2. Main + noen alts er alliance, men de fleste alts er horde. mest fordi jeg har gjort det meste på alliance soden med mainen så jeg spiller horde alts, har ikke kommet i høyere lvl enn 20 med noen av dem da

 

3. Jeg var den første blandt vennene som fikk wow så alle vennene ble alliance pga meg

 

4. Valgte alliance pga dverger, har vært dwarf i alle spill som dette fordi jeg liker dem på flere måter.

 

5. har lest litt historie i ettertid og har skjønt at egentlig er det ingen som er onde av de spillbare rasene. de aller ondeste er vel undead scourge, ikke undead forsaken.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

1 - Er 17 år.

2 - Er Horde.

3 - Sammen med noen venner av meg bestemte vi oss for å ha Deathwing som Horde-server, og Agamaggan som Alliance-server.

4 - Er Shaman. Kan nevne at jeg bestemte meg for å spille shaman når jeg leste igjennom klassen sin beskrivelse når informasjon fortsatt lå på blizzard.com/wow. Altså ikke fordi den var "OMG!1 Imba11!" (visste jeg ikke noe om faktisk ;)) Spilte som shaman i US Beta, EU Beta og nå retail.

5 - Man kan selv velge hvem som er "gode" eller "onde", det kommer an på hvordan man leser historien og hvilket syn man har på forskjellige ting.

Lenke til kommentar
1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

1) 18

2) Alliance

3) I betaene så skulle jeg og vennene mine spille sammen. De ville spille alliance for å være paladins. Så når spillet tilslutt kom valgte jeg alliance fordi jeg kunne questchainen såpass greit. Så vennene mines valg hadde litt å si.

4) Ikke noe videre grunn enn den som er oppgitt i spm. 3.

Har noen horde characters også. Men de spiller jeg bare på sånn fra tid til annen. Knoter rundt i undeadstartområde.

5) Bryr meg ikke så mye om jeg er god eller ond.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken faksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken faksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av faksjon?

4. Hvorfor valgte du den faksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

1) 20

2) Alliance

3) Delvis, mer på punkt 4.

4) Spilte alliance i FB. Etter det hadde jeg egentlig ikke noe guild å gå til, så jeg var usikker på hva jeg skulle velge. Hadde mest lyst til å spille horde, da en annen kompis av meg skulle det, men han hadde heller ikke noe guild å "friste" med. Etter å ha prata med noen andre venner, ble det alliance. Fikk guild 2 dager etter retail launch, og har spilt der siden da. Dog, hadde jeg visst hvordan alt var på 60 da, hadde jeg lett valgt horde. Desidert bedre racials, alt er i Orgrimmar, i tillegg til fordeler i Battlegrounds. Da jeg levla opp mainchar, gikk jeg lei alliance da det var umulig å finne grupper til instancer, quester og whatever. Starta en alt horde på Daggerspine, hvor folk generelt sett virket mer hjelpsomme og ikke minst, hyggeligere. På den tiden var det yells i Ironforge av typen "OMG TAURAN IN GNOMEREAGEOEN!!". Levla opp til mid-30 der. Gikk tilbake til min alliance-char da jeg forstod at det kom til å bli vanskelig å få med seg noe content som unguilded noob på en server der en god del folk var 60. Oppsummert, guildet gjorde utslaget for faction.

5) Alliance og horde er fiender, men ingen er "gode" og "onde". Har lest noe av historien, samt spilt alle spillene.

Lenke til kommentar

1. 20

2. Horde

3. Nei.

4. Vet ikke riktig, ble bare slik.

5. Har lest litt lore og spilt noen av spillene. Jeg mener ikke at noen side er bestemt gode eller onde, ettersom begge har sine gode og dårlige/mørke sider. Men skal noen kategoriseres som onde, til en viss grad iallefall, så må det vel være human, og de som allierer seg med dem, ettersom det var de, såvidt jeg husker, som blusset opp igjen konflikten etter den siste invasjonen.

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...