Gå til innhold

Ukens flørt: SKY IMB-1000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må da være mamma'n til alle mobilantenner på det nest nederste bildet. :!: Men er det en ekstern antenne til å koble på i spesielle tilfeller, og når er i så fall det? :hmm:

 

Ellers tøft konsept. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg digger det eller ikke. Kanskje vært en vinner hvis de hadde qwerty-tastatur under... :yes:

Lenke til kommentar
Det må da være mamma'n til alle mobilantenner på det nest nederste bildet. :!: Men er det en ekstern antenne til å koble på i spesielle tilfeller, og når er i så fall det? :hmm:

 

Ellers tøft konsept. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg digger det eller ikke. Kanskje vært en vinner hvis de hadde qwerty-tastatur under... :yes:

Var vel en tv-antenne vil jeg tro.

Lenke til kommentar
It’s kind of funny how easy Korean electronics companies make it look—SK Teletech obviously saw the Sidekick, probably had a good laugh at our pathetic gesturing, and then whipped up the IMB-1000.

 

:!:

så sant så sant.

 

her er vel artikkelen forresten:

http://www.engadget.com/entry/1234000933040414/

 

og til dem som kommenterer antenna, den for for å ta imot tv ja. satelitt tv! sikkert etter samme system som xm radio greia som har blitt så pop i usa...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...