Gå til innhold

Bærbar med subwoofer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jo nevnes at ASUS har subwoofer på W1 serien også, som har vært på markedet en god stund. Subwoofer er nok ikke noen ny idé i forbindelse med W2 nei.

 

Prisen kan forventes å ligge rundt 22.500kr. Dette er en preliminær pris, og kan muligens endres noe når den blir tilgjengelig.

Endret av ASUSNO
Lenke til kommentar

Skjermen vil være 17" WSXGA+ (1680*1050). Jeg har selv hatt mulighet til å leke litt med denne maskinen, og helt ærlig, gammel teknologi eller ikke, det er overhodet ikke noe å si på skjermen! Skarpt og bra bilde, jevn belysning, god kontrast etc. Synsvinkelen er vel bortimot 160grader.

 

Får håpe den kommer med 8x dvd brenner med støtte for +, - og R9 (DL).

Kan også legge til at det vil bli 8X DVD-brenner og DL.

Endret av ASUSNO
Lenke til kommentar
Skjermen vil være 17" WSXGA+ (1680*1050). Jeg har selv hatt mulighet til å leke litt med denne maskinen, og helt ærlig, gammel teknologi eller ikke, det er overhodet ikke noe å si på skjermen! Skarpt og bra bilde, jevn belysning, god kontrast etc. Synsvinkelen er vel bortimot 160grader.

 

Får håpe den kommer med 8x dvd brenner med støtte for +, - og R9 (DL).

Kan også legge til at det vil bli 8X DVD-brenner og DL.

Hei Preben. Claw her, han som stod og siklet over Asus-standen din på TG i noen timer :p

 

Heftig system dette her, men den (IMO) veldig lave batteri-levetiden ser ut til å være et skår i gleden her.

Og for 22-23k kanskje man kunne tenkt seg x700-brikke, man da hadde vel batteri-tiden på dette dyret blitt enda kortere :roll:

Lenke til kommentar
Den såg bra ut. Ikkje så verst vekt heller.

 

Lurer på om heile laptopen rister når subwoferen er i sving?  :!:

hehe, ser for meg laptopen hoppe nermere og nermere bordkanten for og så hoppe derfra å ned på gulvet :p

Men som sagt tidigere, hva er vitsen med en subwofer i en bærbar?

Endret av citric
Lenke til kommentar
Den såg bra ut. Ikkje så verst vekt heller.

 

Lurer på om heile laptopen rister når subwoferen er i sving?  :!:

hehe, ser for meg laptopen hoppe nermere og nermere bordkanten for og så hoppe derfra å ned på gulvet :p

Men som sagt tidigere, hva er vitsen med en subwofer i en bærbar?

Fyldigere lyd... Hvis man ikke vil bære med seg høyttalere på tur, er vel det bedre en den dritten som sitter i de fleste bærbare?

 

Trenger ikke være så høyt... bare bedre.

Endret av martiol
Lenke til kommentar

Min Toshiba Satellite 5200 - 902 har Harman/Kardon høytalere med subwoofer.....en slags. Og det er alltid gøy å spille musikk for folk som sperrer øynene opp og sier "oj, så bra lyd!!". Bedre bass gjør underverker for dårlig laptop lyd. Det er ikke noe for å spille høyt i et rom å feste til, men det er bra lyd for å se på film, høre radio og sånt for den som sitter å jobber på maskinen.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Vi snakker ikke akkurat om et 12" bass-element her, så det er ikke noen grunn til å være redd for at PC'en skal hoppe av bordet. Faktisk ingen grunn til å være redd for at Sub-woofer'n skal ødelegge HD'en heller. Det er som nevnt tidligere en høyttaler med fokus på de dypere tonene for å få bedre bredde i lydbildet.

Når det gjelder batteri/grafikk [Hei, hei Claw, og takk for sist], så spurte jeg akkurat vår lokale product-manager. Batteritiden er 2,5time, og guess what: Den vil komme med x700 grafikk, ikke x600!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...