Gå til innhold

TEST: ABIT Fatal1ty AN8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fatal1ty er en overhypa amerikansk (Med trykk på det siste) CS spiller, som er en av de få i verden som er sponset for og reise rundt og spille....

Han er ikke akkurat spesielt god i cs da... Han e nok best i 1on1 spill.. som Doom 3 og Painkiller.. Regnes som verdens beste gamer... (ikke av meg)

Avit putter vel navnet hans på HK sine i håp om å få soldt mer..

Lenke til kommentar
Fatal1ty er en overhypa amerikansk (Med trykk på det siste) CS spiller, som er en av de få i verden som er sponset for og reise rundt og spille....

Var ikke så lenge han spilte cs, han er originalt en quake spiller, som sammen med Destrukt gikk over til cs og kom seg fort opp i toppen, fatal1ty spiller nå painkiller.

Lenke til kommentar

Så støy er liksom ikke viktig for gamere? Makan til tull!! Skal man høre det som skjer rundt en er det greit å ikke ha en buldreboks som overdøver alt annet. Jeg bruker et par eldre åpne Sennheiser når jeg spiller og de slipper inn lyden rundt.

 

Det å bruke et navn på en gamer på et hovedkort blir vel som å bruke navnet til en kjent gitarist på en gitar eller en idrettsutøver på et par sko. Men å snakke om verdens beste gamer blir latterlig.

Lenke til kommentar

Hadde egentlig forventa mer av det kortet. En annen ting er at jeg trodde de to viftene blåste inn, og ikke sugde luften ut. Man kjøler jo ikke noe særlig ve¨d å suge, og det er jo kjøling man trenger ved dette området. Har selv Abit AA8 3rd eye S775 som er nesten samme kort, bare uten vifter over ram og bak der. Jeg sliter med varme på ved siden av CPu ved overklokking da jeg har vannkjøling. Blir ikke noe særlig kjøling av mosfets og slikt rundt CPU da :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...