Gå til innhold

Corepad Magna vs. Ulti-Mat (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Britisk Standard 3193 er en standard som går på glassets egenskaper og evner til å motstå støt og termiske påvirkninger. 3193 er beregnet for "termisk forsterket glass for husholdningsformål".

 

- Når jeg skriver "vi" betyr det meg.

 

- Butikker aner jeg ikke, men jeg regner med at forumbrukere som har sett den på en webshop vil si fra.

Lenke til kommentar
Menneh. HAdde det ikke vært mulig å tatt bilder av disse musemattene istedet for produktbilder?

Bildene av Corepad Magna er tatt av meg, før jeg sendte matten til Mats for test. Ulti-mat fikk vi ikke tatt bilde av før den ble overlevert til test, og Mats har ikke et godt kamera tilgjenglig nå. Men hva er forskjellen på et produktbilde og et bilde? I mine øyne er et produktbilde et bilde av produktet. Ønsker du bilder av produktet sammen med andre produkter?

Lenke til kommentar
Hvor sender databutikken fra? Er det noen sjans for å måtte betale toll?

Hei.

Vi sender våre varer fra Sverige, men vi har et kontor i Norge som tar seg av fortolling av varene. Så for deg som kunde så forholder du deg til Databutikken Norge AS, som er et norsk firma. Derfor trenger du heller ikke tenke på moms/fortolling.

 

Håper det var med å gi deg en forklaring på hvordan det fungerer.

 

Med vennlig hilsen

Kundeservice

Databutikken Norge AS

Lenke til kommentar
Men hva er forskjellen på et produktbilde og et bilde? I mine øyne er et produktbilde et bilde av produktet. Ønsker du bilder av produktet sammen med andre produkter?

Det hadde passet fint inn når en kjører sånn vs tester da. Ikke et must, på ingen måte, men det hadde vært fint for sammenligningen sin skyld.

 

Når du snakket om produktbilder tenkte jeg automatisk på glamourshots fra produsentene. My bad sikkert.

Lenke til kommentar
Hvor sender databutikken fra? Er det noen sjans for å måtte betale toll?

Hei.

Vi sender våre varer fra Sverige, men vi har et kontor i Norge som tar seg av fortolling av varene. Så for deg som kunde så forholder du deg til Databutikken Norge AS, som er et norsk firma. Derfor trenger du heller ikke tenke på moms/fortolling.

 

Håper det var med å gi deg en forklaring på hvordan det fungerer.

 

Med vennlig hilsen

Kundeservice

Databutikken Norge AS

Takk, da var den og en razer chameleon bestilt :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...