Gå til innhold

Heftig E700-etterfølger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke folk lage en grei og billig mobil som spiller mp3 og tar minnekort som er større enn 128mb snart?!?! Skjønner ikke at det skal være så vanskelig!

 

Sånn. Da fikk jeg blåst ut det..

Motorola MPx200 støtter det. Den ble riktignok aldri solgt offissielt i Norge, men selges ganske rimelig på bruktmarkedet for tiden.

Lenke til kommentar
Kan ikke folk lage en grei og billig mobil som spiller mp3 og tar minnekort som er større enn 128mb snart?!?! Skjønner ikke at det skal være så vanskelig!

 

Sånn. Da fikk jeg blåst ut det..

Motorola MPx200 støtter det. Den ble riktignok aldri solgt offissielt i Norge, men selges ganske rimelig på bruktmarkedet for tiden.

Altså.. Jeg har funnet én som skal selge en Motorola MPx200 til 6000 kroner på Finn.no. Det er ikke mye rimelig i mine øyne.

Lenke til kommentar

Den inneholder helt klart mye mer for pengene. Det kommer også den nye SE telefonen til å gjøre. Samsung har begynnt å skuffe meg stort med å droppe minnekort. Synd, for de startet så bra med E700.

Lurer på hvor mye alkohol som serveres ved utvikler avdelingen til samsung ?

Lenke til kommentar

ikke nok siden det er i påvirket tilstand de mest geniale ideene kommer, dette her lukter mer som om den kommer fra markedsavdeligna: vi tar vår bestselger, oppgraderer den med noen nye (billige) fuksjoner og dytter den ut på markedet, skulle selge som varmt hvetebrød ;)

 

og nokia 3230 ser kjedelig ut, som en variant av se t610. er faktisk totalt lei kubbetelefoner nå...

 

hmm, mpx 220 går det rykter om også. mye av det samme som i samsungen. men jeg er litt så som så når det gjelder mobiler med ms "os"...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Nå sliter jeg litt. Skal kjøpe tlf i april da jeg kan videreføre youngTalk abb mitt. Så her står jeg overfor et dillemma. Det blir visstnok Samsung på meg, men om det blir D500E eller E720 vet jeg ikke. Eneste forskjell er minne og EDGE, ellers ikke noe, bortsett fra design.

 

Noen her som har gode råd?

Og nei, lommeboka tåler ikke å kjøpe begge, men skulle gjerne ha gjort det :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...