Gå til innhold

På tide med Juleavatar!


GolfBag

Anbefalte innlegg

Nisser i det ganske land - foren eder!

I det siste har nettene blitt lengre, og kulda har satt inn. Faktisk er det så kaldt at bussene i Oslo sliter, og trønderne har fått rim i barten. Så kaldt har det ikke vært på lenge tenker jeg, det må være et år siden sist. Mine instinkter fortalte meg at julen ikke var langt borte, så jeg tok en tur på butikken for å sjekke. Og jammen, det er ikke til å ta feil av... der var det julekalendere, gaver, pepperkaker og haugevis med mandariner. Alt som hører julen til... ehh... nesten alt ihvertfall...

 

Men noe manglet i min tilværelse, det var fremdeles en liten bit som manglet i julepuslespillet. Hmm.. hva kan dette være tenkte jeg, og som lyn fra snøfyllt himmel kom jeg på det mens jeg satt på dritern og kvitta meg med risgrøten fra i går. Nisser, hvor er de andre nissene hen? Skapnisser kom frem! I jula har du lov å vise at du er en nisse, det kan til og med hende at du får grøt... sist år var det over 100 av oss med nisseavatar, men nissene forsvant inn i skapet etter jul. I nesten ett år har det kun vært et fåtall av oss som har tørt å vise at jula varer lenger enn til påske.

 

Jeg utlyser herved en konkurranse... forumbrukeren som har den beste juleavataren (dvs. den som varmer mest i en nissefars hjerte) vinner en pakke med toro risengrøt.

 

1317-color.jpg

MMM, nam nam, det fikk nok enhver nisse til å sikle. For å delta må du poste juleavataren din i denne tråden, kun 1 bidrag er lov per pers, og 1. bidrag er gjeldende. (ja du din grådignisse, du trodde vel ikke at det var så lett å jukse seg til grøt?) Dessuten må den brukes som avatar her på foruet! Vinner kåres 20. desember.

 

Ps! Med juleavatar er dere nødt til å skape julestemning ellers på forumet også, dere må bli med på å omvende kvasinisser til rett nisseskikk. Det er forresten lov til å linke til denne tråden i siggen slik jeg har gjort også...

 

Ha en fantastisk flott førjulstid nisser!

 

 

Mvh.

GolfBag

(Offisiell stornisse)

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er årets juleavatar, uten tvil :love:

Stemmer for denne jeg. :w00t::D

Ehh, ser ikke at han bruker den som avatar... dessuten har den mer med coca cola enn julen å gjøre. Nei følg eksempelet til de andre her og lag en juleavatar selv.

Ehh ser ikke at du bruker den der risen posen din som avatar. Okei, kanskje du har en avatar som har noe med jul å gjøre, men hvorfor "skjefte" på meg for at jeg ikke bruker den avataren jeg viste, når du heller ikke bruker den avataren du viste? :roll:

Lenke til kommentar
Dette er årets juleavatar, uten tvil :love:

Stemmer for denne jeg. :w00t::D

Ehh, ser ikke at han bruker den som avatar... dessuten har den mer med coca cola enn julen å gjøre. Nei følg eksempelet til de andre her og lag en juleavatar selv.

Ehh ser ikke at du bruker den der risen posen din som avatar. Okei, kanskje du har en avatar som har noe med jul å gjøre, men hvorfor "skjefte" på meg for at jeg ikke bruker den avataren jeg viste, når du heller ikke bruker den avataren du viste? :roll:

Han viste oss hva premien var, Sherlock.

Lenke til kommentar
*snip*

Jeg er selvfølgelig ikke med på konkurransen, jeg er dommer! Viss du leser første innlegg nøye finner du ut hva den risengrøtsposen er godt for... og en avatar er et bilde man har her på forumet for å gjøre innleggene mer personlige. Til venstre for denne teksten kan du se en golfbag med nisselue, det er en avatar.

Lenke til kommentar
Dette er årets juleavatar, uten tvil :love:

Stemmer for denne jeg. :w00t::D

Ehh, ser ikke at han bruker den som avatar... dessuten har den mer med coca cola enn julen å gjøre. Nei følg eksempelet til de andre her og lag en juleavatar selv.

Ehh ser ikke at du bruker den der risen posen din som avatar. Okei, kanskje du har en avatar som har noe med jul å gjøre, men hvorfor "skjefte" på meg for at jeg ikke bruker den avataren jeg viste, når du heller ikke bruker den avataren du viste? :roll:

Han viste oss hva premien var, Sherlock.

Oki :p Jeg som ikke leser hele innlegget godt nok, er trøtt ;)

Lenke til kommentar
Dere er eid! :p

 

*Takk for lånet av hatten, fredrikrb* :)

 

Om du absolutt krever at jeg skal fjerne luen, grunnet kopibeskyttede rettigheter, så gjør jeg det. Men det ville vært snilt av deg om jeg fikk beholde den. :)

Hehe, jeg fant på nettet, det går finfint.

 

BUNDY, Valgerd sa nei.

på msn? jeg sitter ikke hjemme jeg nå..

men varfall bra du sa i fra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...