Gå til innhold

Kjemp mot nazismen i Das Reich 2005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blir man lei skytespill da? Skal sier at det hadde vert kult med noe kung fu spill som vi hadde i gamle dager. last ninja i 3d, samme melodi med bedre kvalitet.

 

men det er ikke så mye annet enn å kjøre bil og skyte du kan gjøre i 3d.

det er ialefall enklere å lage enn kung fu. regner jeg med.

Ninja Gaiden kommer jo snart :)

Lenke til kommentar
høres spennende ut dette. men den største faren er vel at folk flest er "litt" lei av skytespill i 2005. 2004 kjem tross alt til å bli tidenes skytespill år (far cry, stalker, medal of honor+++)

Hvor mange skytespill har vel ikke vært de siste årene? Men kan være enig i at folk flest kanskje er blitt litt lei av dårlige skytespill, men det er alltid plass til et skytespill av god kvalitet ;)

Lenke til kommentar
blir man lei skytespill da? Skal sier at det hadde vert kult med noe kung fu spill som vi hadde i gamle dager. last ninja i 3d, samme melodi med bedre kvalitet.

 

men det er ikke så mye annet enn å kjøre bil og skyte du kan gjøre i 3d.

det er ialefall enklere å lage enn kung fu. regner jeg med.

Du, nå var ikke Last Ninja akkurat noe godt eksempel på kung fu-spill.

Man har hele 2 bevegelser, et slag og ett spark. Pluss 2 bevegelser med hvert våpen. LN 1/2 var geniale action/eventyrspill heller. Jeg spilte begge to ihjel på C64'n.

Når man snakker om Kung Fu spill i disse dager, er det bare konsollspillene, som har så mange hundre moves per character at det er latterlig umulig å lære skikkelig. Rundspark, trykk L,L,R,R,L1,X,X,A,B,Y..hadde vært et sant h*lvete å styre noe sånt med tastatur.

 

Way of the exploding fist og IK-spillene derimot var gode karatespill.

Lenke til kommentar

Virker jo noe usikkert med tanke på at de ikke fikk gjennomført forrige prosjekt. Kan jo fort bli kroken på døra hvis de ikke får tak i investorer. Lært meg til å ikke glede meg før demoen er på plass, da kan man som regel slippe jubelen løs.

 

Ideen og grafikken gjør dette til et spennede prosjekt, men det sies ikke så mye om gameplayet.

Lenke til kommentar

Spillet du tenker på er Iron Storm tror jeg. Et middelmådig FPS-spill der første verdenskrig aldri tok slutt, og verden har vært i evig krig siden.

Det ble ødelagt av ELENDIG AI, og supernøyaktige snipers, mens dine egne våpen vår så underpowered at det føltes som å skyte på nazier med ertepistoler. Omtrent samme virkningen også. Leste om det i PC Gamer UK for flere måneder siden.

 

http://www.gamespot.com/pc/action/ironstorm/index.html

"Have you ever wondered what the 1960s would have been like had World War I never ended? Probably not. Yet here's Iron Storm, a first- and third-person shooter that attempts to answer the question no one asked. Its story doesn't make a whole lot of sense, and it's sometimes frustratingly difficult, but Iron Storm is a reasonably successful action game, which is what counts. "

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Spillet du tenker på er Iron Storm tror jeg. Et middelmådig FPS-spill der første verdenskrig aldri tok slutt, og verden har vært i evig krig siden.

Det ble ødelagt av ELENDIG AI, og supernøyaktige snipers, mens dine egne våpen vår så underpowered at det føltes som å skyte på nazier med ertepistoler. Omtrent samme virkningen også. Leste om det i PC Gamer UK for flere måneder siden.

 

http://www.gamespot.com/pc/action/ironstorm/index.html

"Have you ever wondered what the 1960s would have been like had World War I never ended? Probably not. Yet here's Iron Storm, a first- and third-person shooter that attempts to answer the question no one asked. Its story doesn't make a whole lot of sense, and it's sometimes frustratingly difficult, but Iron Storm is a reasonably successful action game, which is what counts. "

Faktisk ikke det jeg tenker på nei. :dontgetit:

Har navnet på tunga men får det ikke ut. :no:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...