Gå til innhold

ANMELDELSE: Godfall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg har oversett det hvis du har nevnt det, men jeg ville bare nevne at bossene i dette spillet har "checkpoints", hvor man kan fjerne f.eks. 50% av helsen til en boss, dø, og nevnt boss vil ha 2/3 av sin originale helse når man kommer tilbake så kampen er lettere. Jeg har aldri opplevd et spill av dette slag med liknende mekanikk, og det at utviklerne følte at de trengte å implementere det er helt hinsides og jeg synes det sier ganske mye om flyten i spillet.

Veldig fin anmeldelse, det eneste jeg er uenig i er at jeg selv synes spillet har en helt forferdelig estetikk med alt gjenskinnet og bloomen. Kanskje karakteren fortsatt er litt for snill, men absolutt mer nøyaktig en hva jeg er vant til å se på Gamer.no (ja, jeg sikter til Call of AssCreed 19 som får >8/10 hvert år).

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (21 timer siden):

Nei, samme her. Safari og Chrome, skrudd av adblocker også for å teste uten forandring.

Vi har noen problemer med bilder og at de er for store for systemleverandøren vår akkurat nå. Vi jobber med en løsning, og kommer til å jobbe oss rundt det videre. 
 

Stormen64 skrev (58 minutter siden):

Bare jeg som reagerer litt på at fremsiden fremstiller spillet i et veldig positivt lys, for så å presentere et veldig middelmådig, men grafisk flott spill i selve teksten. Dette lukter monkey business

"Alvorlig lekker PlayStation 5-moro
Godfall har alt som skal til for å være et fremragende actionspill, men snubler på oppløpssiden."

Dette er måten vi vinkler det på forsiden. Jeg synes teksten står i stil til vinklingen, siden anmelderen skryter veldig av det grafiske. Det kommer likevel frem at spillet "snubler på oppløpssiden", altså at det ikke leverer. Hvis flere peker ut dette som noe som ikke er tydelig nok, endrer vi det, men den umiddelbare refleksen min nå er at det ikke villeder. 

Lenke til kommentar
Stormen64 skrev (1 time siden):

Bare jeg som reagerer litt på at fremsiden fremstiller spillet i et veldig positivt lys, for så å presentere et veldig middelmådig, men grafisk flott spill i selve teksten. Dette lukter monkey business

Mener du at gamer.no er korrupt fordi du synes å "snuble på oppløpssiden" ikke høres negativt nok ut? Spillet er 6/10 for anmelderen, noe som er hakket over middelmådig (5). Det er ikke snakk om slakt her.

Lenke til kommentar
Øystein Rivrud skrev (35 minutter siden):

Mener du at gamer.no er korrupt fordi du synes å "snuble på oppløpssiden" ikke høres negativt nok ut? Spillet er 6/10 for anmelderen, noe som er hakket over middelmådig (5). Det er ikke snakk om slakt her.

Tror ikke vedkommende mener vi (jeg er redaksjonssjef) er korrupt, altså, og det er et legitimt spørsmål egentlig. Dersom hen mener vi ikke er tydelige nok her er det noe vi tar med oss. Men akkurat nå ser jeg ingen grunn til å endre. 

Lenke til kommentar
Arodem skrev (1 time siden):

Tror ikke vedkommende mener vi (jeg er redaksjonssjef) er korrupt, altså, og det er et legitimt spørsmål egentlig. Dersom hen mener vi ikke er tydelige nok her er det noe vi tar med oss. Men akkurat nå ser jeg ingen grunn til å endre. 

Skjønner, bare antok at "monkey business" refererte til en eller annen form for bestikkelse. Beklager til stormen64 hvis det var feil!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...