Gå til innhold

TEST: Apple iPhone 11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg blitt veldig glad i skjermstørrelsen og bildekvaliteten på OLED skjermen til Max utgaven. Synes det burde være et stort plus om en allerede betaler så mye penger for en iPhone. Dem fleste av oss som er villig til å bruke så mye penger på en telefon bruker den nok forholdsvis mye og er opptatt av kvalitet og detaljer? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Som nevnt før, skjermen er til å bli flau av.

Hadde dette vært fra en hvilken som helst annen produsent, hadde dere gjort et stor nummer av den lave oppløsningen på skjermen.

 

 

 

 

Og hadde du brukt en iphone Xr så hadde du insett at oppløsningen på skjermen ikke er et problem.

Det som ser stygt ut for meg er den store svarte randen rundt skjermen men kvaliteten på skjermen er mere en god nok så lenge du ikke prøver å stappe den inn i en google cardboard for 3d.

 

 

 

- Bredere rammer kan ha sine fordeler...

Men ja, det er en høyst subjektiv smaksak og ikke minst hva man er vant til.

Lenke til kommentar

Sånn bortsett fra mindre lagringsplass er det noen grunn til å ikke ha 64GB? Jeg har hatt iPhone X 64GB i i 1,5 år og har ikke merket noe problemer mtp lagringplass. 

 

Er kun pga lagring plass. Jeg har hatt min iPhone med 256Gb nå i 1år og har brukt 56Gb....

Da har jeg 206 videoer og 1257 bilder jeg har tatt, 82 apper og 42 spill.....

 

Så jeg synes ikke dem er noen grunn til å "styre unna" 64Gb utgaven.....

Endret av LarZen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke P30 Pro et alternativ? Den koster 1200kr mindre, har OLED-skjerm, hurtiglader, bedre zoom, usb-c.

 

Dere brukte mye tid på P30 Pro i testen av Iphone Pro, men prismessig er det strengt tatt Iphone 11 den konkurrerer mot. Iphone pro representerer et helt annet prissegment. I denne testen er "alternativet" Asus… P30 Pro gruser vel Asus på alle punkter med unntak av batteristørrelse?

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller ser alle de nye Iphonene usedvanlig "billige" ut? Ved siden av Samsung & Huawei blir det som leketlf for barn. Heller ikke full HD skjerm?

At vanlige mennesker ikke ser forskjellen er irrelevant..hadde man holdt Samsungen & Iphonen hånd i hånd så ser de fleste hvor mye bedre førstnevnte er.

 

Man annmelder ikke en tlf på grunnlag hvorvidt "vanlige" mennesker ser forskjell eller ei. Utsagnet kunne likegodt omhandlet en 5 år gammel prosessor..tror de fleste neppe hadde merket forskjell der heller..

Helbom. Når man betaler premium pris skal telefonen dømmes ut i fra det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Og hadde du brukt en iphone Xr så hadde du insett at oppløsningen på skjermen ikke er et problem. Det som ser stygt ut for meg er den store svarte randen rundt skjermen men kvaliteten på skjermen er mere en god nok så lenge du ikke prøver å stappe den inn i en google cardboard for 3d.

Ikke et problem nei, men det er jo dårligere enn konkurrentene. Ser du på andre mobiler i samme prisklasse, så har disse skjerm på nivå med en iPhone Pro. Mener du ikke Apple burde få kritikk når konkurrenter har samme skjerm som iPhone Pro i mobiler til samme pris som en iPhone 11?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...