Gå til innhold

Respawn vil ha slutt på at Apex Legends-spillere bruker mus og tastatur på konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og her er hovedargumentet til at konsoll er noe dritt.

 

Dritt for seg kansje, men neppe for de nært hundre millionene som spiller PS4 foreksempel. Jeg er også en PCgamer, men i nyere tid spiller jeg spillene mine på konsoll for det meste. Det er helt innafor syntes jeg og jeg syntes det fungere helt fint. Bedre med mus og tastatur ja. Kontroller er ikke dritt, men den er annerledes ?

Lenke til kommentar

Er det ikke litt slemt å ta fra beinløse folk rullestoler?

 

Eeh, skal rullestolen symbolisere mus og tastatur?

"rullestolen" til en "beinløs" i dette tilfellet blir en kontroll. Mus og tastatur er noe som er ment til å brukes på datamaskiner.

 

Å spille battle royale spill med mus og tastatur på konsoll er en uting.

Det er kun for å få bedre aim og flere keybinds, noe som gir et overtak over kontrollbrukere og kan sidestilles med juks.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Og her er hovedargumentet til at konsoll er noe dritt.

 

Dritt for seg kansje, men neppe for de nært hundre millionene som spiller PS4 foreksempel. Jeg er også en PCgamer, men i nyere tid spiller jeg spillene mine på konsoll for det meste. Det er helt innafor syntes jeg og jeg syntes det fungere helt fint. Bedre med mus og tastatur ja. Kontroller er ikke dritt, men den er annerledes ?

Hadde de spilt på en PS4 om de hadde råd til en PC til 40k? Nyere tids konsoller er for useriøse mennesker. Det er også bare sorgen når folk sier de spiller på en TV med en latency som tilsier at det ikke er vits å spille overhode.

Lenke til kommentar

Eeh, skal rullestolen symbolisere mus og tastatur?

"rullestolen" til en "beinløs" i dette tilfellet blir en kontroll. Mus og tastatur er noe som er ment til å brukes på datamaskiner.

Å spille battle royale spill med mus og tastatur på konsoll er en uting.

Det er kun for å få bedre aim og flere keybinds, noe som gir et overtak over kontrollbrukere og kan sidestilles med juks.

Spiller du på consol er du som en beinløs, sitter på noe som har dårligere ytelse, oppløsibg, FPS og forferdelige styre saker. Da er mus og tastatur et hjelpemiddel for disse stakkars folka, kan bruke på samme måte som en rullestol.

Lenke til kommentar

 

 

Og her er hovedargumentet til at konsoll er noe dritt.

 

Dritt for seg kansje, men neppe for de nært hundre millionene som spiller PS4 foreksempel. Jeg er også en PCgamer, men i nyere tid spiller jeg spillene mine på konsoll for det meste. Det er helt innafor syntes jeg og jeg syntes det fungere helt fint. Bedre med mus og tastatur ja. Kontroller er ikke dritt, men den er annerledes ?

Hadde de spilt på en PS4 om de hadde råd til en PC til 40k? Nyere tids konsoller er for useriøse mennesker. Det er også bare sorgen når folk sier de spiller på en TV med en latency som tilsier at det ikke er vits å spille overhode.

Hadde du bodd i Norge om du hadde råd til et hus i Hollywood? Bare useriøse mennesker som bor i hus til under 50 millioner.

 

Btw, du får tv med 10ms input lag.

Og du kan lett kjøpe en monitor istedenfor et tv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hallo, folk må få kunne velge selv hva de ønsker, veldig enig at mus og tastatur er en fordel men alle har ett valg hva de vil bruke. Jeg kan også velge å spille med Xbox kontrollen min på pc spill hvis jeg ønsker det selv om det ikke akkurat gir meg en fordel, jeg kan til og med ha ratt og pedal til bilspill, skal de ta fra meg den muligheten også fordi det muligens er en fordel?. Synes det blir for dumt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde du bodd i Norge om du hadde råd til et hus i Hollywood? Bare useriøse mennesker som bor i hus til under 50 millioner.

 

Btw, du får tv med 10ms input lag.

Og du kan lett kjøpe en monitor istedenfor et tv.

 

Kan ikke sammenlignes. Man kan avstå fra å spille dersom man ikke har råd til dugelig utstyr eller mangler mål og mening med spillingen. Man kan ikke avstå fra å bo et sted om det så er i ei grøft eller under et tre i skogen.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

 

 

Og her er hovedargumentet til at konsoll er noe dritt.

 

Dritt for seg kansje, men neppe for de nært hundre millionene som spiller PS4 foreksempel. Jeg er også en PCgamer, men i nyere tid spiller jeg spillene mine på konsoll for det meste. Det er helt innafor syntes jeg og jeg syntes det fungere helt fint. Bedre med mus og tastatur ja. Kontroller er ikke dritt, men den er annerledes ?

Hadde de spilt på en PS4 om de hadde råd til en PC til 40k? Nyere tids konsoller er for useriøse mennesker. Det er også bare sorgen når folk sier de spiller på en TV med en latency som tilsier at det ikke er vits å spille overhode.

Jeg har råd til PC til 40k men velger heller å spille på en PS4. De 40k bruker jeg heller på barna mine som fremtid. Jeg får mere enn nok kvalitet it av min PS4 Pro. Spiller ikke spill verken for å konkurrere eller å studere grafikk med lupe ?

 

Jeg vil forresten ha meg frabedt å bli kalt useriøs bare fordi jeg ikke prioriterer PC istedenfor konsoll!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du ikke konkurrerer eller streamer er du useriøs. Tråden omhandler et spill hvor det handler om å vinne, ikke et spill drevet av en fortelling.

 

At tastatur og mus faller bort fra konsoll er atter en grunn til å spille Apex Legends på PC, som om det ikke var mange nok fra før.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Det er ikke bare spill man kan streame. Hvis man kan tjene penger på å streame noe man likevel gjør så er det et gigantisk pluss. Man bør streame aktiviteten enten man bestiger fjell, baker kaker, maler bilder, prater med venner, eller hva som helst som ikke bryter retningslinjene.

 

Hvis man driver med noe og ikke blir bedre for hvert år, bør man slutte med aktiviteten. Ikke ting som inngår i en vanlig hverdag. Man bør selvsagt fortsette med å late vannet på WC selv om man stadig pisser utenfor. Hvis man spiller og ikke er god eller blir målbart bedre, da bør man slutte.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...