Gå til innhold

Denne plakaten i The Division 2 avslører hva det neste Assassin's Creed-spillet skal handle om


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir vel bare samme spillet som Origin og Odessey men med vikinig skins. 

Selv hadde jeg foretrukket et AC spill av eldre typen satt i vikingtiden, disse nye kvasi RPG AC spillene blir så tullete.

På en måte enig, men jeg syntes de gamle var ganske søppel, da de aldri utnyttet potensialet.

Jeg likte Odyssey godt etter en lang pause fra AC, men jeg kunne godt tenkt meg gikk mer over skikkelig RPG. Kvasi greiene blir som du sier tullete.

Endret av barezell
Lenke til kommentar

På en måte enig, men jeg syntes de gamle var ganske søppel, da de aldri utnyttet potensialet.

Jeg likte Odyssey godt etter en lang pause fra AC, men jeg kunne godt tenkt meg gikk mer over skikkelig RPG. Kvasi greiene blir som du sier tullete.

 

Jeg er enig i at gamle AC ikke var bra heller, jeg har aldri runnet et AC spill, jeg blir alltid lei av det etter 10-15 timer.

I starten var Odyssey et friskt pust, men oppdaget fort at alle de nye tingene de hadde gjort var halvgjort.

De har liksom gjort 20 nye ting men alt er halvgjort ikke noe er 100% skikkelig implemet. 

Til slutt fikk jeg egentlig litt MMO følelse over det hele og jeg liker ikke MMOs. 

De har også gjort noe med grafikken det er subtilt, men det er et hint av "tegnet" effekter, grafikken er kanskje bedre, men den er også mindre realitisk.

Vanskelig å sette ord på det, men jeg liker ikke hva enn de har gjort med grafikken. den virker bare mindre virkelig enn de tidligere spillene.

Lenke til kommentar

 

På en måte enig, men jeg syntes de gamle var ganske søppel, da de aldri utnyttet potensialet.

Jeg likte Odyssey godt etter en lang pause fra AC, men jeg kunne godt tenkt meg gikk mer over skikkelig RPG. Kvasi greiene blir som du sier tullete.

 

Jeg er enig i at gamle AC ikke var bra heller, jeg har aldri runnet et AC spill, jeg blir alltid lei av det etter 10-15 timer.

I starten var Odyssey et friskt pust, men oppdaget fort at alle de nye tingene de hadde gjort var halvgjort.

De har liksom gjort 20 nye ting men alt er halvgjort ikke noe er 100% skikkelig implemet. 

Til slutt fikk jeg egentlig litt MMO følelse over det hele og jeg liker ikke MMOs. 

De har også gjort noe med grafikken det er subtilt, men det er et hint av "tegnet" effekter, grafikken er kanskje bedre, men den er også mindre realitisk.

Vanskelig å sette ord på det, men jeg liker ikke hva enn de har gjort med grafikken. den virker bare mindre virkelig enn de tidligere spillene.

I Odyssey?

Jeg syns den var superbra!

Lenke til kommentar

Merkelig!

Jeg satt og geima Odyssey for noen uker siden og tenkte: De skulle faen meg mekka et AC fra vikingtiden.

 

Aldri likt AC egentlig.

Ga de bestandig en sjanse, men.... meh!

 

Det var ikke før Syndicate kom ut at jeg begynte å få sansen for dem.

 

Forresten skal dette viking AC komme i 2020

så det blir nok gjort noen forandringer til sjangeren.

 

Enten det ellers tenkes det kun slippes til neste generasjons konsoller.

Lenke til kommentar

Håper de går enda mer rpg med det. Odyssey virka ganske interresant så endte opp med og kjøpe det. Men er et eller annet som mangler. Ble lei etter jeg hadde spillt det 10-15timer. Mangler innlevelse og føles litt grindy, sjel løst ut. Ai'en er horribel, grafikken på naturen etc er litt vel underutviklet og virke veldig last gen ut. Alle npc'er du ikke har story med virker så kunstige sier ikke noe eller gjør noe. Skulle ønske man kunne feks hilse på dem og de tilbake etc for og få litt mer følelse at det folk og ikke roboter som trasker rundt. Ble litt bortskjemt etter rdr2 hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...