Gå til innhold

VR-spillet Apex Construct selger som aldri før etter at spillere forveksler det med Apex Legends


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk er og forblir idioter. Apex Construct er meget bra, så det er synd at folk gir negative reviews for sin egen dumskap.

 

Ser også lignende kommentarer fra folk som ikke for åpna spillet osv. Det er mange som bruker review-delen til support. Hvorfor slike ting blir liggende er for meg en gåte. 

Lenke til kommentar

Er det mulig.. Er jo så lett å se hva du betaler for. Det er bilder, videoer, info om spillet, navnet er ulikt.

Hvordan går det ann å være så tjukk i huet at du bare taster inn apex, trykker på første og beste og betaler med en gang uten en gang å titte litt på spillsiden. Og SÅ lage en dårlig review om at man er lurt. Noen skulle bare blitt blokkert helt fra å gi reviews.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det mulig.. Er jo så lett å se hva du betaler for. Det er bilder, videoer, info om spillet, navnet er ulikt.

Hvordan går det ann å være så tjukk i huet at du bare taster inn apex, trykker på første og beste og betaler med en gang uten en gang å titte litt på spillsiden. Og SÅ lage en dårlig review om at man er lurt. Noen skulle bare blitt blokkert helt fra å gi reviews.

 

Tydeligvis er det mulig. Det burde ikke være det, men det er det.

Hadde jeg driti så til de grader på leggen, så hadde jeg vært så flau at jeg ALDRI hadde lagt igjen en review. Men på den annen side, når en er så blåst, så har en vel ikke forstand til å føle noe skam her i livet heller.

 

Mon tro om noen av disse er kjøpt og betalt for å tvinge Apex Construction vekk fra Steam?

 

La konspirasjonsteoriene hagle :p;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...