Gå til innhold

Kingdom Hearts III setter nye rekorder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke spilt de foregående spillene. Hvordan er det om en ikke har historien fra disse?

Det er en 4-5 filmer i menyen som "enkelt" forteller historien så langt. De varer til sammen 25ish min. Men de skraper jo egentlig bare på overflaten av alt. Ville nesten anbefale en noe lenger youtube film, men selv da er det jo veldig mye å sette seg inn i. Veldig mye blir også forklart igjen in game og ganske grundig også, men om jeg ikke hadde spilt noen av spillene før så vet jeg ikke hvor klok jeg hadde blitt på det :p

Lenke til kommentar

Helt fortjent, tipper dette ender opp som GOTY for svært mange. Så mye som jeg så frem til denne lanseringen var det nesten dømt til å skuffe, men etter 30+ timer har det enda ikke skuffet meg overhode, uten tvil klart å tatt med seg den helt fantastiske stemningen og sjarmen fra de 2 andre "Mainline" spillene :) 

Lenke til kommentar

Brukte en uke på 1000/1000 achievements. Når det er sagt var det et par ting som skuffa meg. Story: Den mest forvirrendes historien jeg noengang har sett i et spill. Det hjalp lite med 6 recap videoer. Dette ødelegger mye av spillet for meg.

 

Bosses: De siste bosskampene var utrolig kjedelig og like.

 

Bruke ca. 46 timer på første gjennomspilling. Totalt med achievements gir det nok mellom 70-80 timer spilletid noe som er bra.

 

8/10 i min bok.

Lenke til kommentar

Historien er ikke sååå kompleks som mange skal ha det til. dediker en times tid og se et par youtube videoren som recapper historien så bør en være good to go om en klarer å konsentrere seg litt denne timen. Problemet er vel i hovedsak at historien er tatt over så  mange spill på så mange forskjellige platformer at ting gir lite mening om du kun har spilt "mainline" spillene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...