Gå til innhold

Nå vet alle låskoden til Kanye West


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så mye med denne artikkelen som er feil, og koden til Kanye er kanskje det minst interessante:

  • Kanye West i det hvite hus???
  • Fly fullt med hydrogen? (Hindenburg, anyone?)
  • Apple produsere fly???
 

Men hva i !"#¤%& har en slik flåsete "Se&Hør"-artikkel på Tek.no å gjøre???

Her dere ingen form for journalistisk integritet?

Tek er kjøpt opp av VG....

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Det er så mye med denne artikkelen som er feil, og koden til Kanye er kanskje det minst interessante:

  • Kanye West i det hvite hus???
  • Fly fullt med hydrogen? (Hindenburg, anyone?)
  • Apple produsere fly???
 

Men hva i !"#¤%& har en slik flåsete "Se&Hør"-artikkel på Tek.no å gjøre???

Her dere ingen form for journalistisk integritet?

Med VG som eier så vil du se masse mer av denne driten her. Bare vent.

Lenke til kommentar

 

Det er så mye med denne artikkelen som er feil, og koden til Kanye er kanskje det minst interessante:
  • Kanye West i det hvite hus???
  • Fly fullt med hydrogen? (Hindenburg, anyone?)
  • Apple produsere fly???
 
Men hva i !"#¤%& har en slik flåsete "Se&Hør"-artikkel på Tek.no å gjøre???
Her dere ingen form for journalistisk integritet?

 

 

Litt enig, men samtidig er det ein grei måte å minne folk på at dårlige låsekoder ikkje er bra. Det eg reagerer mest på er at man anbefaler sterkt at man skal bruke ansiktsgjenkjenning. Det hjelper jo lite vist låsekoden/nødkoden for å komme inn er so drit som det her.

 

Personlig synest eg og det er hysterisk at Kanye kan ha ein so dårlig kode gitt at folk har stjelt både bilder og anna frå Kardashian familien tidligere ved å "bryte" seg inn på diverse online kontoer som følge av dårlige passord og/eller sikkerhetsspørsmål.

Lenke til kommentar

 

Det er så mye med denne artikkelen som er feil, og koden til Kanye er kanskje det minst interessante:
  • Kanye West i det hvite hus???
  • Fly fullt med hydrogen? (Hindenburg, anyone?)
  • Apple produsere fly???
 
Men hva i !"#¤%& har en slik flåsete "Se&Hør"-artikkel på Tek.no å gjøre???
Her dere ingen form for journalistisk integritet?

 

 

Når det gjelder hydrogen som drivstoff for et fly so er ikkje det spesielt farlig. Å sammenligne det med hindenburg er meiningslaust då et fly og et luftskip har radikalt ulikt design. Å bruke hydrogen i fly blir sånn sett omtrent like farlig som å grille med gassovn eller ha ein gasskomfyr kontra induksjonsovn/plateovn. Det er og mulig konseptet er basert på ein hydrogen fuel-celle og elektriske motorer. I so fall er det like farlig som hydrogen i bilen kontra bensin. Sistnevnte er faktisk langt verre ved ein kollisjon då det blir liggandes på bakken sjølv om det ikkje antenner umiddelbart. Hydrogen forsvinner ekstremt fort sia det er so lett og byr sånn sett på langt mindre risiko for både passasjerer og redningsmannskapet. Sjøl om det tar fyr vil gassen fare oppover mens den brenner istadenfor og spre seg langs bakken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er så mye med denne artikkelen som er feil, og koden til Kanye er kanskje det minst interessante:

  • Kanye West i det hvite hus???
  • Fly fullt med hydrogen? (Hindenburg, anyone?)
  • Apple produsere fly???
 

Men hva i !"#¤%& har en slik flåsete "Se&Hør"-artikkel på Tek.no å gjøre???

Her dere ingen form for journalistisk integritet?

Tek er kjøpt opp av VG....

Kan vi snart lese om mannen på tek.no? Jeg er lei av å laste inn 2 nettsider for å oppdatere meg på verden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-vpGeLVii

Jeg leser her at mange mener det samme som meg. Har lenge vært en fast betaler på dette nettstedet på grunn av deres nyheter og faglige artikler innen det som er mitt fagfelt. Tenkte først at det ikke spiller noen rolle hvem som eier tek.no så lenge det er de samme journalister som skriver, men jeg merker en nedgang i kvaliteten på stoffet og temaene. Jeg må ta en vurdering på om jeg ønsker å betale for dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy

Enkle koder er selvsagt ikke bra, men en ting å tenke på i amerikansk sammenheng: man kan ikke bli tvunget til å oppgi passord eller koder til politiet, mens ansiktsgjenkjenning og fingeravtrykk ikke gir samme beskyttelse etter lovverket.

Lenke til kommentar

Jeg leser her at mange mener det samme som meg. Har lenge vært en fast betaler på dette nettstedet på grunn av deres nyheter og faglige artikler innen det som er mitt fagfelt. Tenkte først at det ikke spiller noen rolle hvem som eier tek.no så lenge det er de samme journalister som skriver, men jeg merker en nedgang i kvaliteten på stoffet og temaene. Jeg må ta en vurdering på om jeg ønsker å betale for dette.

Dæven! Kan du vennligst komme tilbake til oss når du vet konklusjonen av vurderingen din?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

000000 javel.

 

Selv har jeg mobilen utlåst.

 

Ikke noe problem det, så lenge du ikke bruker mobil til epost (jobb eller privat), sms, facebook, snapchat, twitter (sosiale medier i det hele tatt egentlig) osv.

 

Personlig mener jeg minimum pin burde vært obligatorisk på en mobil.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...